Seninle eksik bir cümleyiz sevdiğim Ne zaman bitecek bu serseri yazı Ne zaman ünlemsiz aşklar yaşayacağız Hangi mevsimin ayrılığı daha kolay olacak Bil(miyorum)...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaralıyım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaralıyım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üzgünüm ama cok yazım yanlısı war ikincisi çok kısa bir şiir bence başkalarını eleştiriceğinize kendinize saklayın biligilerinizi ve uygulayın ve biraz duygu katın şiirinize....
Merhaba Ayla Hanım,yorum kısmına şiirleriniz için birşeyler karalamadım çünkü yorum yazan arkadaşlarımın şiirden bihaber olduğu aşina...Gelişigüzel içinizden geçeni şiir diye sunamazsınız bir başkasının önüne eğer şiir içinse her yorucu çalışma şiirlerinizin gerek temel gerek kurgu gerek cümle yönünden cılız olduğunu söylemeliyim ama yok birçokları gibi sadece iç huzur denen bir yalan cümle sunarsanız önüme bundan sonra hiçbirşey karalayıp rahatsız etmem sizi...Sevgiyle ve dostça kalın ama Neruda'ları Aragon'ları,Hasan HÜseyin,Cahit Sıtkı,Nazım Hikmet,Necip Fazıl,Arif Damar vs vs vs daha yüzlercesini okuyun ki yeni bir cümle okuyalım biz de sayenizde özgünlüğünüzde görüşebilmek dileğiyle... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Yukarda yazılmış msj... sevgili rubya sizin bana yazdığınız msj dır..çok özür dilerim ama bir şey anlamadım sadece şiiri içinizden geldiği gibi yazamazsınız demekle ne kasttedığınızı anlamdım desem pardon da arkadaşım içimizden gelmezse nasıl yazacağız söylermisiniz başkalarına ait olan şiirlerimi alip kendimizemi mal edelim yoksa şiir mi yazmayalım..içimden geldiği gibi yazmanın neresi yanlış lütfen söylermisiniz.. birde şiirime yorum yazan burda çok değerli şair dostlar olmakla birlikte hepsininde mükemmel eserlere sahip olduklarını unutmamak lazım lütfen. isteyen istediği gibi yazar arkadaşım şiirin serbest olduğunu unutmayınız ,aklımda yüreğimde neler geçer bilemezsiniz yazarsam ancak öyle anlarsınız...ha tafsiye ettiğiniz şairi ben okuyorum siz okuyormusunuz emin değilim.iyi kandiller ..