yüreğimde yine bir kor; kan mı kaynıyor... çöl mü kanıyor... fokurdayan su mu?
aşkı, yine üstüme saldın. hayat; bana edeceğin bu mu?
hücrelerime değin inen, hattı, hududu olmayan tarifsiz bir sızı. avuçlarım terlemiş yüzüm kıpkırmızı. damarda yüksek tansiyon kelebek etkisi yapıyor. kalpte, rihteri zorlayan bir sarsıntı. adını aşikar etmeye gerek yok onu herkes biliyor AŞK!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİ AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİ AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
karanlıkta mı kaldın? yak gönlündeki kandilleri aydınlanırsın. Bazen yaşamak istiyor Aşk güzel ama bazen de insan korkuyor bu Aşk'dan .güzeldi tebrikler
aşk her gönlün olmazsa olmazı ruhun gıdası... ona bu denli ihtiyacımız varken korkmak niye... aşkın fazlası kilo yapmaz unutmayın, değerli yprumunuz için teşekürler...
mahir bir kalemin şiirime yorum diye yazdığı her harfi alır başıma tacederim, şiir yazma konusunda ne büyük bir teşfik primi verdiğinizi bilemzsiniz... saygılar...
Saygılarımla..........