(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞCILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞCILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Otuzbeş yaşına kadar okuyor ama o çocuklar.. Vatan borcu namus borcudur deyip namuslarını parayla satın alıyorlar işte.Ölenler vatanımın toprağına gelincik gibi düşenler hep bacası tütmeyen elektrik borcu yüzünden karanlıkta oturan evine icra gelen tek gözlü evlerinde kapısı camı olmayan evlerde yaşayan anaların kınalı kuzuları şehit.Öbür taraftakiler havuz başlarında oturuken yüzerken veya halı sahada futbol oynarken düşer bir yerleri çürür, çürük raporu alırlar ne var bunda...Burası TÜRKİYE Kaleminizden sayfaya yazılanlar düş değil gerçek..Yüreğinize emeğinize sağlık.Selam ve sevgiler.
Yurdunuz işgâl edilse Uzanamazsınız silaha, Hak deyince kudurursunuz!
....yurt isgal edildigin de...yurt dami kalirlar acaba..tøvbe estagfulillah, bir yandan tesbih bir yandan vatani korumamak icin askere cocuklarini gøndermemek..bu vatan severlik degildir..yerindeydi siiriniz yine kutlarim kaleminizi saygilar üstad
Yaslayıp kıçınızı ağalara Yemi kapmanın derdindesiniz Çok çabuk takılırsınız ağlara...
Yaslanıp kerkilin Güvendiğiniz dağlara, Sevsinler sizi daha çok, Kapımda, değil ekmek, Su bile yok size!
Çıkar için eğilip önünde Besmelesiz, iki büklüm Zalime secde eden siz Yurdunuz işgâl edilse Uzanamazsınız silaha, Hak deyince kudurursunuz!
Bir yanda tesbih çeker eliniz Öte yandan haram dolar ($) cebinize Askerliğe gitmeden Dolarla ödenir bedeliniz! ........."NOKTA KADAR ÇLIKAR İÇİN EĞİLENLERE" ANLAMLI BİR DERS NİTELİĞİNDEKİ GÜZEL DİZELERİN DUYARLI YÜREĞİNİ VE GÜÇLÜ KALEMİNİ İÇTENLİKLE KUTLUYORUM. ......SAĞLIKLA VE SAYGILARIMLA KALIN.
Eyvallah hocam...