(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Korkuyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Korkuyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar, Ne çabuk okudunuz, ne çabuk cevab-i yorumu yazdınız. Maşallah, aynı zamanda çok ta hızlısınız. Hızıznıza da hayran olmamak elde değil. En Güzel'e emnaet olun.
Merhabalar, Sevgili kardeşim, size burası yaramış. Maşallah kaleminiz bir güzelleşmiş. Ruhunuz bir güzelleşmiş. Bu ne güzel anlatım böyle, bu negüzel kurgu ve bu ne güzel ilham... Gerçekten çok beğendim. Sakın mübala yaptığımı sanmayın. Tebrik ederim. Dizelerin arasında saklı kalanları okumanın ve görmenin hazzını aldım. Bence bu şiirinizi tescil ettirin. Selam ve dualarımla kalın.
Korkuyorum.
Tut ellerimden, başucum da sabahla bugece..
Nefesini saklama, imbat rüzgarlarında
gemiler yüzdüreceğim
esintine ihtiyacım var bugece..
Sakın uyuduğumu sanıp, bırakıp gitme,
Uyurken kalbinin ritminde dinleneceğim bugece..
az öz ama oldukça anlamlı mükemmel dizelerdi kutlarım.