Akıyor zaman bir sonsuza Aynadaki görüntülerce yalan Birer hayal gördüklerimiz Yıllar bir tufan, bir kasırga Bir tusunamice alıp götürüyor Silip, süpürüyor her şeyi... Nice umutlarla Sevinçlerle Dileklerle Doğuyor Büyüyor Yaşıyor çocuklar, insanlar... Ve bir gün hiç doğmamış Yaşamamış evrene gelmemiş oluyor sonunda. Ne acımasız bir sistem... Az önce vardın, şuan yoksun... Dün vardın, günceldin Bugün tarih oldun, unutuldun. Aklı hafsalası almıyor bir türlü insanın. Çevrene bakıyorsun Dünyaya bakıyorsun Evrene bakıykorsun Dönüp insanlara bakıyorsun En küçük canlı, cansız varlıklara bakıykorsun Ve de sonunda dönüp de kendi vücuduna bakıyorsun Nasıl bir uygunluk Nasıl bir bilim yumağı Nasıl bir sistemdir bu? İnsanın küçücük beyni duruyor inanın... Şu insan denen varlık Yerini, cürümünü, aklının içindeki bilgilerin Bir farkına varsa artık... Nerde ise bazıları tanrılığını ilan edecek. Bilebilse kırk damla kandan Bir damla meni meydana geldiğini... Ve bir damla meniden de İnsan denen kendini bilmezin var olduğunu... İşte o zamandünya bir başka anlam kazanacak İnsan yaşamı da bir başka mutlu olacak. Bir bilebilse...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR BİLEBİLSE... (Yeni yılın ilk şiiri) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR BİLEBİLSE... (Yeni yılın ilk şiiri) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.