ay dolanıyor ayaklarımın altında sonra gün sonra yıldızlar...
hep sonsuz bir döngü ve kusursuz bir yanılgı besliyor hüzzam şarkımı son fasılda muhayyer bir saz semaisinden muktebes derkenar makamı
sevdamı bir gece yarısı kanatıp içli bir şiir içre sevdasına renk bulamadığım o bir tek sevgiliye hediye niyetine siyah bir tül ile gergef işliyor yavaş yavaş ve incecik beyazgüllerin yerine sabır nakşediyorum şimdilerde
ki; her siyahgecemin o tek yıldızı incecik bir iğne gibi batıyor ellerime
aşıklar gibi yaşayıp kelebekler gibi ölüyorum gözlerinin önünde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
derkenar makamı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
derkenar makamı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önceki okuduğum şiirlerinizden farkılı olarak bu şiirinizde, artık manzume ve edebi bir olgunluğa eriştiğiniz izlenimine kapıldım, çok tarz bir şiir olmuş, yalın, halk dili; her halde kendize has yorumunuz olmuş, Mısraların altında isminiz bile olmazsa bu şiir falancanın der gibi....
Sabırla koruk helva, dut yaprağı atlas olur denilse de; Hayat denilende; yaşanmış-yaşanmamışlıklar, aldanmalar, kırılmalar karşısında zordur sabır. Sabretmek. Zor ama bir o kadar da en büyük erdemlerdendir.
Sabır; "bugün olmazsa yarın, ama birgün mutlaka..." diyebilmektir. Hayatın tüm götürdüklerine, acılarına, zorluklarına rağmen ve herşeye hepsine inatla yine de yaşam ak deyip umutları tüketmemek, umudu canlı tutabilmek, bir ucundan tutmak gerek hayatın.
Yüreğin hüznü, burukluğu, gizli isyanı düşmüş dizelere. Okumak büyük keyif kaleminizi. Güzeldi 'Şiir'.
Ah o sevgili...
Sevdasına renk bulamadığımız...
Ben çok beğendim bu şiiri de...
Saygılar...