Koca bir dağ sen indirdin belime Ne desem ki, aciz kaldı kelime Bir dinamit hediyendi elime Aşka dair dünyalığın dar senin Kitabında vefa yokmuş yar senin!
Bir kuş olup can yuvamı yoklama Bir çiçektim ardımsıra koklama Yüreğimi onikiden oklama Çok uzakmış bu sevdama ar senin Kitabında vefa yokmuş yar senin!
Aşk gemini bulaştırma dalgama Bulma.. çıldır, hep hasret kal, gölgeme Tuzak kurdun en perişan bölgeme Vebalindir cehennemde nar senin Kitabında vefa yokmuş yar senin!
Demişler ki; sabrın sonu selâmet Bir kerecik ufuklardan selâm et Uğursuz bir sözde olsa kelâm et Yağar birgün dağlarına kar senin Kitabında vefa yokmuş yar senin!
Kafam şimdi darmadağın karışık İbret al ki, ateş-suyla barışık Vermedin ki gözlerime bir ışık Sonu vahim o attığın zar senin Kitabında vefa yokmuş yar senin!
Geceleri ağlayıp gir, yatağa Meydan kurma sevda adlı otağa Düştüğümü ne bilirdim batağa Anladım ki, çok hünerin var senin Kitabında vefa yokmuş yar senin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEFASI YOK OLANA ..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEFASI YOK OLANA ..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geceleri ağlayıp gir, yatağa Meydan kurma sevda adlı otağa Düştüğümü ne bilirdim batağa Anladım ki, çok hünerin var senin Kitabında vefa yokmuş yar senin!
Harika bir eserdi derin bir haz ve tat bıraktı kaleminize sağlık saygı ve selamlarımla..
Geceleri ağlayıp gir, yatağa Meydan kurma sevda adlı otağa Düştüğümü ne bilirdim batağa Anladım ki, çok hünerin var senin Kitabında vefa yokmuş yar senin!
Meydan kurma sevda adlı otağa
Düştüğümü ne bilirdim batağa
Anladım ki, çok hünerin var senin
Kitabında vefa yokmuş yar senin!
Harika bir eserdi derin bir haz ve tat bıraktı
kaleminize sağlık saygı ve selamlarımla..