(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN OLDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN OLDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili kardeşim, Değerli kalem Sayın : Doğan Yılmaz.
Hüzün kapılarının son bulması ve bütün kapıların mutluluğa açılması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum. Gönülden gelen duyguların mısralara duygulu ve etkili bir şekilde aktarılması ile beğenerek ve saygı duyarak okuduğum Çok Güzel Bir şiir olmuş.
Şiirdeki ustalığınızı selamlıyorum.. Tam puan ve favorilerim arasına ekleyerek...
Şiir ve hayat yolunuzun açık ve engelsiz olmasını diliyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Kardeşimin sayfasına Sevgi ve saygı ve başarı dileklerimi getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
O sevgiyi ve saygıyı başımın üstünde yeri var. Onur verdiniz değerli yorumlarınızla sayfama. Şiirde asıl olan duygudur. Sizin gibi değerli bir kalemi yazdığım naçizane şiirlerimle dikkatini çektiysem ne mutlu bana derim. Sizin de her şey gönlünüze göre olsun. Saygılarımla
Orhan Gencebay'ın bir şarkısını bırakıyorum yorum/umdur...Tebrikler... ''Nerde boynu bükük bir garip görsen hor görme kimbilir ne derdi vardır, o garip halinde ne sırlar gizli onu bu hallere bir koyan vardır, belki benim gibi sevdiği vardır''