(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYKU YASTIKTA RAHAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYKU YASTIKTA RAHAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atasözü, mani tadında ama öyle değil. yani şiirde zirveye adım atan bir kalemin yazabileceği kendine has benzersiz bir eser desek yanlış olmaz herhalde. İmrenerek okudum , saygılarımla...
Sevişmek bir sanat, Eller hem kol hem kanat... burası şiirin kalbi olmuş sevişmekte en önemli şey ŞEFKAT ve RAHMETdir aşık maşuktan aslında bunu dilenir aşk hadi bana aşık ol diyen mısra var mı?? sevileceğinden umudu kesen ise başka bir şeyle yanaşır....sevmiyorsan merhamet et der ve de çektiklerini çilesini anlatır neden?? şefkat ve merhamet diler hem kol hem kanat ol der sadece sevmek yetmiyor...işin acaibi sevmediğin halde bir insana merhamet şefkat göstersen sen onu çok seviyorsun zannediyor teşekkürler
Sevişmek doğadaki tüm canlıların vazgeçilemez bir ihtiyacı, Sevilen insanın baş tacıdır. (Açlık susuzluktan sonra gelen temel içgüdü cinselliktir). Bir insanın günlük en az 8 saat ortalama derin ve dingin bir uyku çekmesi gerekir. Nasıl ki sağlam kafa sağlam vücutta bulunur ise, sağlklı sevişmek de sağlıklı ve dingin bir beden ile olur. Temizlik en başta gelen(Tepeden tırnağa; ağız, diş, kulak el yüz ten) sevişmeyi doyuma ulaştıran bir faktördür. Yorgun sevişmelerin tadı dinlenmiş zamanlara uymaz. Bu nedenle de yatakta rahat uykusunu alabilmek,dinlenmenin temel şartı uykudur. Rahat bir uyku ise biribirine sarılarak değil, aynı ya da ayrı yastıklarda yanyana sağlanır. Belki çoğu insan bunun farkında olarak sevdiğini kolunda uyutur; fakat bu raha bir uyuma biçimi değildir.
Şayet eşlerden birisi horluyor ise, ayrı bir odaya geçip uyumak en sağlıklısıdır. Keza horlama insanın elinde değildir. Tedavisi var olabilir. Aşırı horlama eşin uykusunu kaçırır.
Buna benzemez daha pek çok konu uzmanlarca ele alınarak, ekranda anlatılmalıdır da. Yoksa insanlar mutlu olmanın olanakları varken, bu fırsatı ellerinden farkında olmadan kaçırabilirler. Bu şiirde esasen eşinin uyuma hakkına saygı teması ile işlendi.
Yorumunuz ve katlkınız için teşekkür eder saygılar sunarım.
yani şiirde zirveye adım atan bir kalemin yazabileceği kendine has benzersiz bir eser desek yanlış olmaz herhalde.
İmrenerek okudum , saygılarımla...