anasından dayak yiyen çocuk ağlıyor saçak altında çekerek sümüğünü sessizce...
ananız sizi hiç dövdü mü peki ne yaptınız; ağladınız elinizi kolunuzu bağladınız...
-II-
ne müslüman der ne hristiyan ne ateist ne de brahman kızdırınca doğayı boşaltır tepenizden kovayı fay hatlarını kırar dinlemez hiçbir duayı!
-III-
’doğanın yasaları bilimin yasaları’ bilimin ışığıyla atılır tasaları işte fizik işte kimya işte çizik işte dünya; doğadır en büyük güç anaya karşı gelmek suç!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOĞA YASALARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOĞA YASALARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğayı katletmenin cezasını çekiyor insanoğlu .Şiirinizle harika işlemişsiniz konuyu .hem de bilimsel düşünmenin olgunluğu ve aydınlığı ile .yüreğinize sağlık . güzel şiirinizi aynı güzellikte bir sözle taçlandıralım .
SON IRMAK KURUDUĞUNDA, SON AĞAÇ YOKOLDUĞUNDA, SON BALIK ÖLDÜĞÜNDE, BEYAZ ADAM PARANIN YENMEYEN BİR ŞEY OLDU⁄UNU ANLAYACAK. Kızılderili Şef SEATLE
YAKAMOZ ŞİİRLER tarafından 12/19/2011 1:23:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
güzel şiirinizi aynı güzellikte bir sözle taçlandıralım .
SON IRMAK KURUDUĞUNDA, SON AĞAÇ YOKOLDUĞUNDA, SON BALIK ÖLDÜĞÜNDE,
BEYAZ ADAM PARANIN YENMEYEN BİR ŞEY OLDU⁄UNU ANLAYACAK.
Kızılderili Şef SEATLE
YAKAMOZ ŞİİRLER tarafından 12/19/2011 1:23:45 PM zamanında düzenlenmiştir.