(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖNCE HAK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖNCE HAK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adalet yiter, İnsanlık biter Gücü yeten, Gücünün yettiğini miker mi miker; Önce hak, Yoksa işe yaramaz Ne din ne de ahlâk! Adaletsiz ne devlet olur ne miilet.Adeletsiz ancak zorbalık ve zülüm olur.Tebrikler ve saygılar.
İnsanca yaşamak gözümüzde kaldı, Çalıp çırpmadık, hep özlem çektik Alnımızın teriyle bunu mu hakettik Sütümüzde bozuk maya mı vardı Mayası bozukları aramıza kim saldı?!
------------------------------- Alın teri olmadan hazıra konmak, kısaca çalmak artık yaşamın gerekçelerinden kabul ediliyor kimilerine göre.. Ben kazanam el yesin ohhh!.. Var mı böyle bir adalet!?..Ey yüce Rabbim, insanlık kime emanet?...
Efendim, kaleminiz, ömrünüz varolsun... Kimi kime şikayet edeyim, kime hâlim diyeyim de yanayım misali.. Vebali işte O, birilerinin boynuna...
Bir gün konuşması gerekenler konuşursa .O zaman hak yerini bulur. O bir gün de muhakkak gelir.Eneji birikimi çok fazla.Fay hatları parça parça değil de bütün kırılırsa seyredin o zaman açığa çıkan enerjiyi.Ok yerine varır..Yay çok gerildi arkadaş. Bir gün elbet zemberek boşalır.Saygılar.
guzel
anlamli bir sorgulama
sorgulattiriyor okurken
saygilar
........