(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLE DÜŞENLER? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLE DÜŞENLER? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba hocam. // Bu ne pehriz, bu ne lahana turşusu// dediklerimiz dile düşmesine düştülerde Kimin eline düşerler Allah kerim.. Kutluyorum hocam selam ve saygımla...
Eğer yazdıklarımı okuyorsanız sürekli toplumsal hiciv yazarım ama nedense birileri üzerine alıp şahsıma hiciv yazıyor ki bu yazdığım şahsi hicivler bir kişiye değil, farklı insanlaradır ve bunlara cevap vermediğiniz zaman arkası gelir, bu kez şakşakçıları şöyle der: 'helâl olsun dostum susturdun adamı, korktu cevap veremedi' bu sefer adam gaza gelir ve tekrar yazar. Bence de içinde küfür ve hakaret yoksa faydası olmadığı gibi zararı da yoktur, saçma sapan aşk şiirleri gibi.
Toplumsal hicivler herkesin ilgisini çekiyor kanısındayım. Fakat hicvin sürekli iki kişi arasında olması toplum tarafından yadsınacak bir boyuttur diye düşünürüm. Toplum yöneticilerini eleştiren hicivler tarihsel önem taşırlar.
'' Küçük insanlar insanlar ile, orta boy insanlar olaylar ile büyük insanlar ise düşünceler ile uğraşırlar! sözünü baz almak en doğrusu.Saygılar.
Hayır hicvi hicvederken hiciv yazmışsınız da:) Benim kavgam da o iki yüzlülerle zaten, yüze dostum deyip arkadan iş çevirenlerle. Grupların etki alanına girip iki yoruma dost satanlarla. Selam ve saygımla.
Sözüm, özü sözüne uymayan ikiyüzlülere, gizli hesapları olanlaradır...Onlar kendilerini çok iyi bildikleri gibi millet de artık öğreniyor neyin ne olduğunu yavaş yavaş..Saygılar...
Dilden de düşer,
Önce pişmeli insan,
Hiç hayra alâmet değil
İçin dışın şer!
Yüreğine sağlık dost şair.