(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRLİ//YORUM:ÖZ/ET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRLİ//YORUM:ÖZ/ET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşamın gizleri çözmekle bitmez As’la anlam katmaktır görevimiz Ne var ise sende var, aslâ yitmez Evren biziz, duyan biz, gören de biz!
Damla suda fırtına kopar mı kopar İnsanoğlu aslına tapar mı tapar Her zerreden yeni bir evren yapar Koskoca kain/atın öz/etiyiz. ------------------------------------ E ben bu öz/ete bayılmaz mıyım?!.. Muhteşemsiniz efendim. Sayın Sabiha Küçüktüğfekçi arkadaşımı ne güzel özetlemişsiniz.. Varolunuz!...
özü sanat sözü sanat gönlü güzel değerli hocam ne hoş sürpriz
gönül deryanızdan çağlayıveren anlam ummanı ne muhteşem dizeler
teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli bilgi sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız Şaban hocam şanssınız..:) sevgim saygım her dem selamlarımla..
nezaketinize tekrar teşekkürler. Şiir adı: ..? http://www.edebiyatdefteri.com/siir/545910/---.html
Evet, link vermekle en doğrusunu yaptınız saygıdeğer Sabiha hocam.. Hani ne derler ''Akıl akıldan üstündür'' Bundan böyle ben de şiirli yorumlar için link vereceğim.
Sağolun saygıdeğer hocam, tüm bunlar sizin gönül zenginliğiniz ve yaratıcı güzelliğiniz, üretirken ürettiriyosunuz da...
Sabiha hanımın şiirine yaptığım bir yorumdur. Onun sayfasına giderseniz aynı yorumu orada da göreceksiniz.Şiirin adı:..? Şiire şiirle yaptığım yorumlarımı Şiirli//yorum altında yüzlerce defa yazdım ve yayınladım.Bkz:http://www.edebiyatdefteri.com/index.asp?istek=yazilarim&cat=5
Eksiğiniz yok da siz belki karşılaştınız böyle bir yorum ile...Saygılar...
Yaşamın gizleri çözmekle bitmez
As’la anlam katmaktır görevimiz
Ne var ise sende var, aslâ yitmez
Evren biziz, duyan biz, gören de biz!
Damla suda fırtına kopar mı kopar
İnsanoğlu aslına tapar mı tapar
Her zerreden yeni bir evren yapar
Koskoca kain/atın öz/etiyiz.
------------------------------------
E ben bu öz/ete bayılmaz mıyım?!..
Muhteşemsiniz efendim. Sayın Sabiha Küçüktüğfekçi arkadaşımı ne güzel özetlemişsiniz.. Varolunuz!...