Ararsanız beni bundan böyle Nah ülkesindeyim, Altın kaplı mezarlar Odun kesen hizarlar Aydınlar, gazeteciler yazarlar Hepsi nah ülkesinde!
Oyun ise oyun Koyabiliyorsanız siz de koyun Bul karayı, al parayı Yekler, düler, beşler Peşpeşe, üstüste düş/eşler Tümüyle hileli zarlar Hepsi Nah ülkesinde!
Tarihimizi iyi tanırım Padişahın yaptığından değil Yapamadıklarından utanırım(!) Fenerin dibinde battım Vurgun yedim en dipte Sizin takımı da içine kattım Bana mısın demedim Şimdi açılan karanlık, Tarihin yeni bir sayfası Adamı olan adamı Kurtarıyor kendi tayfası(!) Derin dip dalgıçları Nah ülkesinde!
Yürünmemiş; yürütülmüş İz; Her adımı giz Çizebilirsen çiz, Kutsal bir aziz gibiyim Başım emniyet çemberinde Dokunulmaz, zırhım var Miş, miş, miş demişim; yemişim Dört kitabın da peygamberin de Vaatlerini iyi dinlemiş Adını anasına varıncaya bellemişim; ... Yaz kâtip; O çok iyi bir hatipti Kirli çamaşırlar için Yumuşatıcı, süper bir matikti Öylesine yumuşak Ne keser döner ne sap Dokuz doğursan çıkmaz Saklı gizli sakız hesap Yüzmilyonlarca dolar Nah ülkesinde!
İster doğru ister yanlış Beni seven çoktan yanmış Benim aziz yüce m/illetim(!) Doğru, doğurandan çok Doğurtucusuna inanmış Hemi vallah hemi billah Haydi bana da bir eyvallah(!)
Deyin ki ’Güle güle git derviş!’ İyi ki mevlâm size Eyüp’ten çok sabır vermiş Adresimi söyliyeyim ’Ne gökte ne yerdeyim’ Bir garip seherdeyim Yaşım yetti, işim bitti Tamamladım servetimi Toplayıp pılımı pırtımı, sepetimi Gidiyorum, Nah ülkesindeyim!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEKİZ DEĞİL SAKIZ HESABI?! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEKİZ DEĞİL SAKIZ HESABI?! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gönlünüze sağlık değerli hocam tebriklerim hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Deyin ki ’Güle güle git derviş!’ İyi ki mevlâm size Eyüp’ten çok sabır vermiş Adresimi söyliyeyim Ne gökte ne yerdeyim Bir garip seherdeyim Yaşım yetti, işim bitti Tamamladım servetimi Toplayıp pılımı pırtımı, sepetimi Gidiyorum, Nah ülkesindeyim!!!
Anlamlı nice güzeldi kaleminize sağlık saygı ve selamlarımla..
günceli haşlama postmodern taşlama..:)))
gönlünüze sağlık değerli hocam tebriklerim hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız..:)
sevgim saygımla hep selamlar..