Ay bu gece yarımdır, bu şiir öyle değil Bu şiir bildirimi taşıyan bir ebabil Ne kadar yalnız insan varsa bu yeryüzünde Her yerin tenhasında, bayırında, düzünde Hepsine açıyorum gönlümün kapısını Dostluk çok sesli müzik, unutulmaz bir tını.
Ay bu gece yarımdır, bu şarkı öyle değil Her yalnızın adına uçurdum bir ebabil Ay yarım doğsa bile yarı aydınlık yeter Karanlık bahçede de ishak kuşları öter Bu gece dua edin, bu gece uyumayın Gelin ey garip dostlar, erime vakti ay’ın.
Ay bu gece yarımdır, bu özlem öyle değil Vuslata ne kaldı ki, ne isterseniz sebil Doğudan ve batıdan, kuzeyden ve güneyden Gelin ki taşıversin yürek denen bu düden İsteyen soframızdan bal, kaymak, börek alsın İsteyen yüreğine bedel bir yürek alsın.
Ay bu gece yarımdır, bu dua öyle değil Her can biraz Kabil’dir, her can biraz da Habil Öldürmenin sonu yok, yararlı erdemi de Kader ortaklarıyız dünya denen gemide Çiçekleri ezmeden, çocukları üzmeden Bana taş yağdırana yüreğimi açtım ben.
Bağışlar ve seversek ay da imrenir, büyür Acıları bölüşmek yârin saçlarınca gür…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ay Bu Gece Yarımdır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ay Bu Gece Yarımdır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öldürmenin sonu yok, yararlı erdemi de Kader ortaklarıyız dünya denen gemide Çiçekleri ezmeden, çocukları üzmeden Bana taş yağdırana yüreğimi açtım ben.
Sayın 'Edebiyatın Büyük Üstadı'; 'Şiir'inize yorum yazmak haddim(iz) değildir. Varlığınız bizlere onur şereftir. Rabbim sağlıklı uzun ömürler versin size.. En kalbi selam, sevgi ve saygılarımı lütfen kabul buyurun.
hayran kaldım usta kalemine
okuyacağım bundan sonra
sağlıcakla kalın