Beni benden alışın var ya İşte ben tam o aldığın yerdeyim Beklemekteyim seni dört yıldır Hala geleceksin... Geleceksen gel, Gelmeyeceksen beni bana bırak... Boşa bir ömür harcar gibi Sevdamı bana harcatma.. Hayat buna değmez.. Ya sev Ya da bırak ben seveyim ölesiye... Kararı sen ver. Ararsan beni Senin bıraktığın ve hiç gelmediğin yerdeyim Ölesiye de orada olacağım Bekliyor olacağım Yine karar sana ait... İster gel İster hayalimde yaşa...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTERSEN HAYALİMDE KAL... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTERSEN HAYALİMDE KAL... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya sev Ya da bırak ben seveyim ölesiye... Kararı sen ver. Ararsan beni Senin bıraktığın ve hiç gelmediğin yerdeyim Ölesiye de orada olacağım Bekliyor olacağım Yine karar sana ait... İster gel İster hayalimde yaşa...
Tebrik ediyorum. Çok güzeldi şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
Ya da bırak ben seveyim ölesiye...
Kararı sen ver.
Ararsan beni
Senin bıraktığın ve hiç gelmediğin yerdeyim
Ölesiye de orada olacağım
Bekliyor olacağım
Yine karar sana ait...
İster gel
İster hayalimde yaşa...
Tebrik ediyorum. Çok güzeldi şiiriniz.
Saygı ve selamlarımla.