(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAZİDEKİ SEVGİLİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAZİDEKİ SEVGİLİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kökünden söküp atmış, zamanında çok sevdi Anlayan kul anladı, mekan bomboş bir evdi Kör maziden geriye, kaldı bomboş bir yürek Sevdi seni çok sevdi; O küçük değil dev'di. ..............Selim TEMİZ
Buda Benden üstadım+5
Selim Temiz tarafından 11/30/2011 1:54:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
İster Meliha ol istersen Melahat İster sevap ol istersen kabahat Ölümüsün diri mi bilmiyorum amma Mazide kaldı artık seninle olan o hayat
Zaman olarak mazide kalsa da,Yürekteki yeri şimdiki zaman kadar yenidir. Yeni olmasa bu güzel şiiri yazabilir miydiniz. Fondaki resmi Amasya ya benzettim.Doğrumu acaba?
Duygulu dizeleri beğeniyle okudum. Zaten siz her zaman duygulu yazarsınız. İlhamınız hiç eksilmesin efendim. Selam saygılar.
İster Meliha ol istersen Melahat İster sevap ol istersen kabahat Ölümüsün diri mi bilmiyorum amma Mazide kaldı artık seninle olan o hayat
KAŞİF KANİ ERTÜRK
merhaba arkadaşım işte bu bunu söyleye bilmek inan ki çok güzel keşke hep bunu yapa bilsek arkadaşım keşke ama yapılması gerekeni sen yapmış buun başarmıssın seni kutlarım zaman zaman içimizi kanatan bu yarayı sen sarmışsın ne mutlu arkadaşım seni kutlarım sevgi çiçekleri bıraktım güzel sayfana hoşçakal hep mutlu kal
İster Meliha ol istersen Melahat İster sevap ol istersen kabahat Ölümüsün diri mi bilmiyorum amma Mazide kaldı artık seninle olan o hayat
Mazimiz olmas,tabiri caizse geçmişi olmayan insan durumuna düşeriz...Hayatımızın anlamı yaşantılarımız...Tabi bazılarını buz dağı gibi hatrlamak istemeyiz...Bizi acıtan üzen olayları bilinç altına atarız...Mutluluk verenler de su yüzüne çıkar...Güzel dizeler...Tebrikler değerli kalem...
Merhaba, İçerikte anlatılmak istenen şey veriliyor verilmesine de, şiir olması için ya da söylemin daha vurucu olabilmesi için hece ölçüsü kullanılması daha uygun olur bence.. Çünkü şeklen bir dörtlük bu. Dolayısıyla herşeyin olduğu gibi şiirin de kuralları olmalı değil mi? Demem o ki bu şiiri hece ölçüsüyle yazsaydınız çok daha etkileyici ve güzel olurdu..
hımmm,tam işe gitmek üzere gözüm takıldı vede yine şarkı sözümle noktalayacağım Mazide kaldı büyük aşkımız,bir yalan oldu artık şarkımız,Bir yabancıdan yokki farkımız:))
İster Meliha ol istersen Melahat İster sevap ol istersen kabahat Ölümüsün diri mi bilmiyorum amma Mazide kaldı artık seninle olan o hayat ==== Adları önemli değil, vefalı olsun, Vefa göstermezse yüzleri solsun. İnsan severse sevdiğini erken bulsun, Mazi bizim şanlı geçmişimiz olcak... HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Kaşif Hocam.