(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öZET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öZET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çocuk düşlerimiz nasılda yaralar,yakar,yıkar değil mi,büyüklük yanlarımızın...Bir çocuğun düşmeyegörsün,özlemleri yada hasreti büyük yanlarımıza,yaşlarımıza,nasıl da küçültür insanı bu duygular,kimse bilemez,yaşamak lazım sadece....
kısa şiirlerin,büyük ustasına yürekten sevgiler...bu şiir yüreğime,neden bilemiyorum,bir başka dokundu...
tekrar saygı ve seviler dost yürek...
Mehmet Coşkun tarafından 11/30/2011 8:11:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Onu anladım ama siz aşkı ille bir sevgili olarak düşünmeyin ozaman :) Güzellik olsun burda o da aşk :) iyilik olsun, vefa olsun, nebileyim siz nasıl istiyorsanız öyle olsun işte :)))
tam olarak şu bağlamda çözümleyin şiiri: baba eksikliğinde büyüyen bir kız çocuğunun, olgunluk çağında hayata dair, belki günlük hayata dair, karşı karşıya kaldığı sorunlarla başedememesinden dolayı duyduğu kırgınlık ve güvensizlik, ruh halinde bir graben etkisi yapıyor (düz yazı şiirden de zor sanki)
Şimdi benim kadar karamsar biri için bunu söylemek güç olacak ama bir gerçeklik payı da var neyaparsınız ki :))) O graben olmazdan önceki düzlüktür aslında aşk ;) sorası da bittiği yerdir graben...
Yalnız kavramlar-sözcükler karışmasın. A.S.K. adımın başharfleridir. Şiir graben sözcüğüyle sonra eriyor. Ve anlatılan aşk değil de, günlük hayatın depresyon etkisindeki herhangi bir olayıydı aslında! Teşekkür ederim yorumunuz için!
kısa şiirlerin,büyük ustasına yürekten sevgiler...bu şiir yüreğime,neden bilemiyorum,bir başka dokundu...
tekrar saygı ve seviler dost yürek...
Mehmet Coşkun tarafından 11/30/2011 8:11:41 AM zamanında düzenlenmiştir.