(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bedelsiz şiir// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bedelsiz şiir// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzaktan Ferman buyurdu sahipler Yaşam bedelli Ölüm bedava İtaat edin yazgınızı yazanlara
Yaşam bedelli ölüm bedava.ne kadar manidar ,haklı dizeler, usta kalem değerli dost yüreği candan tebrik ediyorum.başarılarınız bitimsiz olsun.saygımla.
Kuraklaştı Ağıtlarda Unutulan dillerimiz Öğrendik ki; Yoksula Kozanın çatlamayan yanıydı Yaşam Ve Bedelimizdi toprağa oğullarımız
Şükrettik…
topraktan geldik toprağa döneceğiz inancında olanlar için koşulsuz güzelliktir her hali ve toprağın kucak açıp bekleyişi gelişi başka gidişi başka düşlenenler için bir yıkım belki haksızlık olduğunda hakka uzanan el hakkı kim belirliyorsa! kaybettiğimiz hak hak alan olduğunda toprak hep toprak hep ana...
Uzaktan ferman buyuranların emirleriydi BEDELLİ ... Yasamanıza,yürütmenize, yargınıza eğemen güçlerin talepleriydi Yasama organında kabul edilen BEDELLİ, " Tam Bağımsızlık" diyen halkın iradesini hiçe saymak ...
"Suskundu Toprak Hep istedi Susuzdu
Kuraklaştı Ağıtlarda Unutulan dillerimiz Öğrendik ki; Yoksula Kozanın çatlamayan yanıydı Yaşam Ve Bedelimizdi toprağa oğullarımız"....
Aşk şiirlerinden toplumsal-gerçekçi şiirlere yol açan değerli şairin her zamanki başarılı şiiri ..
Kutluyorum değerli şair dost Taylan Bey sizi.. Selam ve saygılarımla..
kan kokusu biter bir gün belki, toprak çekerken canları içerisine kimse umursamıyor, nereye kadar gider böyle. o kadar ucuz ki bazıları için hayat. Çok bedel verip, çok can alıyorlar... Gerçeğin anlatımı bir paylaşım. Başaklar açsın hep yüreğinizde, başı dik yüzü güneşe dönük olsun emeğinize sağlık Taylan Bey. Saygılar.
Uzaktan
Ferman buyurdu sahipler
Yaşam bedelli
Ölüm bedava
İtaat edin yazgınızı yazanlara
Yaşam bedelli ölüm bedava.ne kadar manidar ,haklı dizeler, usta kalem değerli dost yüreği candan tebrik ediyorum.başarılarınız bitimsiz olsun.saygımla.