Yalan her yerde yalan, gerçektir kalpte kalan Kul hakkı haklınındır, bundan ötesi talan Güçlü olan kazanır; der, çevre dengesi İnsanlık neresinde, insan değildir çalan.
Soru, sormak içindir; bir harf bir kelimedir Göz var nizam var kardeş, çözüm kaç kelimedir Cevabı çok net olsun, külliyen gerçek olsun Yoksa neye yarar söz, suç ta bir kelimedir.
Kutsal emanet nerde, ara bul bas bağrına Allah nurunu ekle; gelsin namaz çağrına En büyük tarih zaman, Yezid’e vermez aman Lanet şeytanı dışla, aldırmadan ağrına.
Özürname şart oldu, her ibadet adına Ehl-i Beyt’e biat et, kalbin varsın tadına Allah’tan bir af dile; lanet belki af olur Peygamber soyu özdür; nurdur İslam adına.
Tarih: 28 Kasım 2011 Pazartesi Yer :Mersin Konu: Muharrem Ayı 3. Günü : Gerçek İslamiyet Bir Bütündür Parçalanamaz; Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Peygamber Soyu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Peygamber Soyu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek kelimeyle muhteşemdi...Toplumu bölmek için türlü bahaneler üretenlere tokat olsun bu dizeler selim abi..... Yüreğinize, kaleminize sağlık. Saygı ve selamlarımla.
Yalan her yerde yalan, gerçektir kalpte kalan Kul hakkı haklınındır, bundan ötesi talan Güçlü olan kazanır; der, çevre dengesi İnsanlık neresinde, insan değildir çalan.
Duyarlı yüreğinizi kutluyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Yüreğinize, kaleminize sağlık. Saygı ve selamlarımla.