(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
R Ü Y A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
R Ü Y A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Dün''lerimize ait,çoğul''BİZ'lerde,bugüne ait,tekil,''BEN''lere dönüşen,''DÜŞ''lere dönüşmüş,özlemlerimizi,ahhh...ları...vah...ları,sevdaları,delicoş duyguları anlatan,dünden bugüne yansıyan,bir ışığın gözbebeklerimizde ki yansıması gibi....biz,aynı,yürek aynı...değişen ne o zaman???Bir özlem bu kadar güzel vurgulanır ancak.. öyle kardeş,öyle yakın sözcükler ki bu dizeler bana...öyle büyük bir keyif ki,yazdıklarınızı okumak...lakin gel gör ki,bir o kadar da zor,yeni şiirlerinizi beklemek.... ''Birkırgınışıkyansıması''kadar zor hemde...
Evet,"birimiz hepimiz;hepimiz birimiz" denilen günler.Barışın,dayanışmanın,dostluğun türküsünün söylendiği yıllar vardı.Arkadaşlığın,dostluğun hiçbir şeye değişilmediği anlar...Ne yazık ki şimdi senli,benli yılları yaşıyoruz ve aklımızda hep dilek-şart kipinde söylenmiş hayaller... Verilmek istenen tema ustaca işlenmiş.Çok beğendim.Saygı ve selamlarımla.....
Aslında şiirleri tam yorumlayabilmek için şairleri tanımak ve öz geçmişini bilmek gerekir.Ben sizi tanımadığım için dizelerden böyle bir yorum çıkardım.Dediklerinize katılıyorum.Ancak sizin için geçerli olduğunu zannetmiyorum.Bu kadar güzel dizeleri yazan farklıdır.Selamlarımla...
Aslında, toplumsal değil, tamamen bireysel duygularla "aşk" çemberinde yazılıdır bu şiir.. Ama şiir okumanın güzelliği de bu değil mi zaten? Şiir, şairin olduğu kadar şiirokuyanın da anlamlandırdıklarıyla şiir olur. Şiirokuyanın duymaya ihtiyacı olduğuyla ve karşı karşıya kaldığı sözcükler dizisiyle şekillenir. Kendi başına bir gizem oluverir.. Ama sizin söyledikleriniz de, çok doğru.. Toplumumuz değişiyor, değişmesi istendi.. Toplumu oluşturan birey kendi işine baksın, bize bulaşmasın dendi. Ben de bu kuşağın çocuğu oldum, bireysel şiire yöneldim.. Saygılarımla..
öyle kardeş,öyle yakın sözcükler ki bu dizeler bana...öyle büyük bir keyif ki,yazdıklarınızı okumak...lakin gel gör ki,bir o kadar da zor,yeni şiirlerinizi beklemek....
''Birkırgınışıkyansıması''kadar zor hemde...
sevgilerimle....