Bu gece uzun olacak Hadi her zamanki gibi yine Masal anlat bana Sabaha çok var daha uzun olsun Çoook uzun olsun masal Hiç bitmesin Hatta sen uydur masalı bu gece Hiç bilinmedik duyulmadık olsun Kıskansın herkes İçinde aşk olmasın ama Acı oluyor aşk Sevgi olsun ama olur mu Çok olsun sevgi hatta o kadar Çooook olsun ki hiç bitmesin Bende oluyum masalda sende ol Ama istersen sonra Denizin ortasına ev yapalım Pembe olmasın ama panjurları Mavi olsun umudun rengidir mavi Umudumuz yitirmeyelim diye Bahçemizde olsun kocaman ama Bahçemizde balık yetiştirelim Çeşit çeşit irili ufaklı bir sürü olsun Akşam olunca ay dede yaksın ışıklarını Biz kuralım bahçemize masamızı Donatalım masamızı kendi yetiştirdiğimiz balıklarımızla Çok içmeyelim ama olur mu bir ufak yeter ikimize Sen türkü söyle sonra, senin sesin güzel Ben arada eşlik edeyim sana Gülme tamam Ne yapıyım sesim kötüyse Mecbur dinleyeceksin işte Deniz bizi görünce coşsun Dalgalansın hafif hafif Dalgaların sesinde dans edelim Biliyorum iyi dans edemediğini Kabul sana sarılmak içindi bu fikir …………………………
Şişenin dibi gelmiş Galiba sarhoş oluyorum Hadi bırakalım masalı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MASAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MASAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Masalar gerçeklerin simgesel anlatımıdır . masal deyip geçmeyelim . Şiirinizde masalı yaşamı , yaşatmışsınız . sevgiden güzel masal olur mu ? Hem de en güzel masal , Seni seviyorum demek , bu güzel sözleri duymaktır .
Sizi sevgiyle kutluyorum arkadaşım , diliyorum bütün güzel masallar gerçekleşir ..
glenay tarafından 11/26/2011 8:31:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yok yok.. Bırakmayın masalı....Bu masallara çok ihtiyacımız var ve szi farkında değilsiniz ama bizler de dinliyoruz çaktırmadan. Kıssadan hisse kapmak için....
hayalsiz ve masalsın bir hayat düşünemiyorum hocam yoksa bitmişiz demektir benim için .masaldan ve hayalden uzaksa bir insan umudunuda yitirmiştir. çok teşekkür ederim ayrıca yorumunuz için saygılarımla.
Çok hoş kurgulanmış masal tadında.Bizden biri içimizden birileri gibi..O yüzden çok sıcak çok candan olmuş .Yüreğinize emeğinize sağlık Çok güzeldi sıcacık.Sevgilerde düş bahçelerinizde kalın hep.
İçten, güzel bir iç sesi, bir masal tadı ve güzelliğinde bir şiirdi değerli arkadaşım.Dilerim ki bu masallarınız hiç bitmesin.Ne varsa yürekte çünkü.Yüreğinize ve kaleminize dert keder değmesin. Saygı ve sevgiyle.