(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
üçe beşe bakmaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üçe beşe bakmaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O değil de sevgili şair, aşklar ucuz tezgâhlarda satılır oldu artık, pahalıya mal olmuyor da, eskiler de pahalıya mal olan aşklardan yakınırlardı, netcez bilemiyorum...
(birde, de' yi ayırmalıydınız)
SEVGİLER. HOŞTU...
Nebiha Muradî tarafından 11/30/2011 12:30:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
valla bende bilmiyorum netcemizi oysa ucuzdur vardır bir illet pahalıdır vardır bir kıymet diye bir söz vardır bilmezlermi ki :))) bu arada şairem sarhoş olmaya şair bulmanız imkansız ayık kafayla yazamaz insan yazıyorsa muhakkak bir şeyin sarhoşluğu içine girmiştir :)
ayrıca uyarınız için çok teşekkür ediyorum malum sarhoşken bazı şeyleri görmüyor insan hele birde acemiyse )))
bırak bi onlar sevsin bizide biz bizi sevenleride sevmeyenleride sevebilioz ya bizi biz yapanda bu değilmi can . hem bizi sevmeyenler sevmeyi bilmediklerinde sorun bizde değil can :)))) herşeye rağmen görmek ve sevmek güzeldir bizim farkımız bu işte:))
bakmak için değil görmek için bakıyoz iyisinide kötüsünüde nimetini biliyoz ondan olsa gerek dünyanın bize güzelliği anlayacağın can biz sevmeyi biliyoz :)))
Estağfurullah hocam özür dilenecek bir durum yok.eleştiriye her zaman açığım hatta özelikle bazen eleştiri bekliyorum hatalarımı duzeltmek için ama kıyaslama olarak algılayınca bozuldum sanırım biraz :)tabida esmayı severim beni herzaman güldürmüştür yazdıklarıyla o ayrı ama. :)))) selam ve saygılarımla hocam
Değerli kardeşim kıyaslama yapmak istememiştim. Sadece bir şakaydı. Bir önceki şiirinize yaptığım yoruma bakacak olursanız. Sizi ne kadar takdir ettiğimi görürsünüz. Tamamen ayrı kategorilerdesiniz. Esma hanımın da burada yorum yazdığını görünce böyle bir şaka yapayım dedim ama sanırım yanlış anlaşıldım. Özür dilerim.
güzel ve çok anlamlı