(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İşte DEDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İşte DEDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Amin manevi ilim kadar keyif veren ilim yoktur . manevi ilmin sonuda yoktur umman içinde umman barındıran alemde ilim irfan sahibi olabilmek umudu ile diz çökenlerden olalım inş..
Kudret onun elinde dilediğine verir, dilediğinden geri alır. Bu hassas noktada her an Yüce Yaradan'a sadakatimizi, sevgimizi, şükrümüzü dile getirmeliyiz. Sabit iman üzerine kurmalıyız yaşantımızı, böyle olursa O da bizim sevgimizi, sadakatimizi sınar, tıpkı Eyüp Peygamber'i sınadığı gibi, önce lütfettiği bütün nimetleri alır elimizden, sonra yeniden ziyadesiyle sunar geri. Tabii ki her halimizde O'nla olan muhabbetimizi, bütün sıkıntılarımıza rağmen şükretmeyi elden bırakmazsak ve maddi şeylerin sihrine kapılıp şeytana uymazsak, maneviyatımızı her daim güçlü tutarsak Hakk'ın yolunda. Rabb'in sevgisi kulların sevgisine benzemez, O sevdiği kulunun yakasından tutar ve silkeler, kulunun O'na olan sevgisini görmek ister, eğer ki kul sıkıntılara gark oldukça Rabb'inden yardım istiyorsa, gözyaşları içinde O'na yalvarıyorsa ve Rabb'inin kapısından başka kapıda çareler aramıyorsa işte o an kazanmış demektir Hakk'ın güvenini, bu maheşere dek böyle olmalı kullar için, imanda sadakat çok önemli. İste kulum vereyim demiş Yüce Yaradan, biz de istemesini bilmeliyiz Yaradan'ın huzurunda acizliğimizi bilerek, boynumuzu bükerek istemeliyiz hakkımızda hayırlı olan herşeyi, O herşeye Kadir'dir, O Rahman'dır, Rahim'dir, Latif'tir lütfeder, Zül Celali Vel İkram'dır, ikram edendir kuluna. "Cehaleti hilmine galip gelmiş zalim âlimlerden olmayınız” (İbn Sinî) Resûlullah'ın “Allah'ım beni ilimle zenginleştir, hilim ile süsle, takvayı ikram et, afiyetle de güzelleştir " diye duası ne kadar manidardır. Yüreğinize sağlık Ali Hocam, gönülden kutluyorum içten yansıttığınız yürek sesinizi, sağlıcakla kalınız..
Selam ve saygım her daim dost yüreğinize
* * *
dağ gülü tarafından 11/26/2011 4:10:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
manevi ilmin sonuda yoktur
umman içinde umman barındıran alemde ilim irfan sahibi olabilmek umudu ile diz çökenlerden olalım inş..