Senden sonra tutunmadım hiçbir dala Başbaşayım… Parmaklarımı kavuran yalnızlıkla Taramadım ufkun altın saçlarını Safir dokunuşlarımla… Seyretmedim gün bitimini Sörfünde de değilim! Mavinin tonlarının… Vurulmadım Eros’un mistik okuyla Yani, esirinim hala!
Şiir mi? Ne kulaklarım duyuyor! Ne dilim zikrediyor! Aşk’tan mıdır bilmem! Yalın bir serkeşlik kalmış dudağımda… Hani bir zamanlar; Yüreklerimiz kuş sürüsüne takılır giderdik ya! Başkentin loş sokaklarında sarardık yaralarımızı… Dudaklarımız kor olunca Bir vuslat serperdik kovandan!
Şimdi; Arıdan soruyor muyum? Hangi öz’desin?
Biliyor musun? Gövdesinde uyuduğumuz koca çınar orada hâlâ İnan! Bizi soruyor? Yani, o bile merakta… Bekliyorum şu kanlı sonbaharın aşktan el çekişini Tek ölen ben miyim? Şu köhne mezarlıkta Ben gibi, nice sevdalılar yatmakta...
Bu ara kabir sessizliği hâkim ayamda Mevsimler döngüsünü şaşırmış olmalı Mayın tarlaları yakılamamış kandil dağında Ölüm iki adım ötede değil! Burun buruna eloğlu! Elkızısın derdin ya! Bakma sen bana… Kırgınım elimi bırakışına…
Ve… Hâlâ Koridorda yanan ışığa bakıyor gözlerim Hiç değişmedi evde düzen Masada yine başköşe yerin Çaresizlikle seyrindeyim… Peynirle-balın dilinde ki uyumuna Sonra birkaç zeytin çatalında Gelinler süzünmüş müdür hiç, bu denli… Bir yandan da mütebessim halin Ahh o masum çocukluğun!!! Sanki beş yaşında!!!
Ceketini üçüncü çıkarışından sonra! Son nefesini soluduk aşk’ın Adım gibi biliyordum Dönüş biletin ucu yakılmış mektuptu Asla ulaşamayacaktı... Veda anı öylesine kazınmış ki aklıma Kahvenin telvesine niyet Sarılmışım ayaklarına Gitme!...
Ayrılığın çanları çalıyorken Altın saçlarımda al yazma Elimde kocamanından bir çerçeve Ahh! zemheri vaktinin yoğunluğunda O çınardan kopup düşen yaprağım Kuruyasıca derdim ya!!! Öylesine… Ayağının altına…
Şimdi söyle Yokluğuna düştüğüm hazin sefaletim (Bedelimiz bu muydu?) (Vatan! Millet! Bayrak! Toprak!……) (……30.000.000 kere parçalandık……) Değer miydi? Değer miydi ayrılığa……
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitme... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitme... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi söyle Yokluğuna düştüğüm hazin sefaletim (Bedelimiz bu muydu?) (Vatan! Millet! Bayrak! Toprak!……) (……30.000.000 kere parçalandık……) Değer miydi? Değer miydi ayrılığa…… BU ANLAMLI YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...KALEMİNİZ KAVİM YÜREK SESİNİZ DAİM OLSUN..SELAM VE DUA İLE ....ŞAİR HER GÜN DUYGUSAL..
Yokluğuna düştüğüm hazin sefaletim
(Bedelimiz bu muydu?)
(Vatan! Millet! Bayrak! Toprak!……)
(……30.000.000 kere parçalandık……)
Değer miydi?
Değer miydi ayrılığa……
BU ANLAMLI YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...KALEMİNİZ KAVİM YÜREK SESİNİZ DAİM OLSUN..SELAM VE DUA İLE ....ŞAİR HER GÜN DUYGUSAL..