KIRK ÇİÇEKKırk çocuğum var. Kırk çiçeğim var. Hepsi ışık istiyor, Hepsi bilgi açlığı içinde. Kırkıda yaramaz mı yaramaz! Kırkıda güzel mi güzel Öğretmenlik ne güzel. Ah! Bir öğretmenlik yapabilsem. Şu geçim derdinden kurtulsam. Ah! Bir öğretmen olabilsem. Doyurabilsem çocuklarımı… Bilgilere, sevgilere, Bir doyurabilsem. Ah! Bir öğretmen olabilsem. Kırk çocuğum var. Kırk çiçeğim var. Sevgi ister, saygı ister. Duygu dolu, bilgi dolu öğretmen ister. Ben ise geçim derdiyle doluyum. Konya-1985 *******************Öğretmenler gününüz kutlu olsun..Geleceği inşa edecek olan sevgili öğretmenim,ülkem sana emanet. |
Eğitim katkıları tartışılmaz insanoğluna, yaşamdaki yönünü bulmak için en büyük yardımcı, lakin vicdanlı ve doğru ellerden alınırsa. Bilgilerini kendi ideolojileri doğrultusunda minicik beyinlere aktaran eğitmen ülkenin mavhına neden olur. İnsanlık yararına çalışan ve kendi nefsini her zaman ayrı tutmasını becerebilen, yine kendi dünya görüşünü değil de evrensel tabuları baz alarak bilgilerini aktaran eğitmenler tartışılmaz baş tacıdır ve toplumun böyle düşünenlere ihtiyacımız vardır. Gerek siyasi gerekse dini düşüncelerini eğitimde kullanarak kafa karıştıran eğitmenler üniversitelerde hep kargaşaya neden olmuştur ve ülkenin huzurunu bozmuştur. Bence cebi dolu olup da beyni boş olanlara ihtiyaç yok bu ülkede, varsın cebi boş beyni dolu olsun ve her zaman dolu beyniyle mütevaziliğini koruyarak insanların elinden tutsun ve birlikte yürümeyi öğretsin doğru ve yeni ufuklar açsın, nesillerin felahı için.
Öğretmenlerimizin günü kutlu olsun ve her daim yolları açık, ufukları geniş, hedefleri büyük olsun dileklerimle...
Yüreğinize sağlık değerli hocam, gönülden kutluyorum duyarlı yüreğinizi, sağlıcakla kalınız..
Selamlar saygılarımla
* * *
dağ gülü tarafından 11/24/2011 5:05:01 PM zamanında düzenlenmiştir.