(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY HACIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY HACIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer muhterem şairim Rabbimiz sizden razımolsun,çok anlamlı bir şiir Rabbim Ümmeti Muhammedi ihsanına layık eylesin o duyarlı ihlaslı yüreğine emeğine sağlık harika bir şiir okudum yürekten kutlarım Rabbim dua ve dilekleirnizi kabul eylesin selam ve sayglırımla Allaha emanet olun duam ile
semalarda daim,zikir deryası, kabeye bak yıka,günahkar gözü. dindi mi hasretin,çekilmez yası, Hacer-ül Esvete,sürünce yüzü. bizlerden selamı,verip geldin mi? ************************************************** Hac farizesini yerine getiren muhterem hacıların Allahım dualarını kabul etsin diliyorum Şiiriniz de bu anlamda çok güzeldi..
Allah hacıların cümlesinin dusını kabul etsin. Çok güzel bir şiir yazmış şair.hacın ve islamın güzelliği anlatılmakta. yanıldıysam kusura kalma dost,şiirde haca giden fakat tam olarak o ruha eremeyenlere biraz sitem varmı? yoksa benmi yanıldım. Şairi ve güzel şiirini kutlarım.
sorunıza cevaben "düşünülebilir." diyeceğim...şiir herkesin değişik manalar verebileceği güzellikte ise ne mutlu..ilginize teşekkür ederim.selam ve saygımla.
Nicelik değil nitelik gerek, diyen şairi kutlamak da bize düşer...+5
Bu dörtlükte benden;
Allah İçin gidenler, Allah için yaşarmış Duygudan bir sel olup, tüm cihana taşarmış Nurundan bir nur doğdu, kötü talihi boğdu İslamiyet bir bütündür, bölen yoldan şaşarmış.
evet dönüyor hacılar ne güzel günlerdir orada yaşanananlar rabbim gönülden dileyene nasip eğlesin gitmek isyeyen gidenleride yine çağırsın oranın güzelliğini gören gözler yine istiyor nedense yakıyor hasreti saygılarımla herdaim güzel anlatımdı
Öncelikle Rabbim cümlemize nasip eyleye ve Haccı-umresi mebrur kullarından eyleye. İnşaallah Rabbim Hacca gidenlerinde haccını kabul eylemişitr. Kişi huyunu değiştirmeden gidip gelirse boşa kürek çekmiş olur. Jilet gider ustura gelir. Bunu herkes açısından söylemiyorum ama öyleleri var ki sırf ismi hacı olsun sırf insanlar daha fazla güvensinler diye gidip geliyor.Bunlara ne kadar hacı denirse.
Ama öyleleri de var ki Hak rızasını her şeyden öne almış, yanında Allah ismi anılınca gözünden yaşlar boşalan, kabede, arafatta, Ravzada hiç bir kulun hukununu çiğnemeden kendini Allaha adıyanlarda var.
Güzel şiiri yazan gönülde güzeldir.Tebriklerimi bırakıyorum şiirin ayak ucuna. Sağlıcakla.