Tek bir harfi geçmeden, kelimeleri serdi Her adımda izledi, hem övdü hem de yerdi Peşinden cümle kurduk, kör cehaleti vurduk Gece gündüz demeden, öğretmenler ders verdi.
İmkânsızı başardım, gururla sınıf geçtim Öğrettikçe mest oldum; bazen kendimden geçtim O, değerli bir anne; O, bir değerli baba Acıda ve kederde, akla karayı seçtim.
Çalışmayı öğretti, kişisel güven verdi Her beraberce güldük, çok iken maddi derdi Yazdım çizdim okudum, konuları dokudum İlim irfana giden, gönülden halı serdi.
Özel bir bağ oluştu, yürekte kaldı izi Gerçeklerle donattı, iyi eğitti bizi Bu gün “Öğretmen Günü” ; bak, haykırdı öğrencin YirmiDört Kasım sizin, bu şiir kutlar sizi.
Selim TEMİZ : YARINA IŞIK TUTAN TÜM ÖĞRETMENLERİN; 24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ MADDİ MANEVİ KUTLU OLSUN..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Gün “Öğretmen Günü” şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Gün “Öğretmen Günü” şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başöğretmen ATATÜRK , öğretmenlerin ulusal kurtuluş savaşında gösterdikleri etkinliği hep ovmustur,, ATATÜRK ,yeni Türkiyenin yaratılmasında öğretmenlere büyük gorevler düştüğü inancindaydi,, Çağdaş bır ulus olmamız icin egitimin yaygınlaşması gereğine inanıyordu ,, Bu nedenle ATATÜRK milletleri kurtaracak olan yalnız ve ancak ogretmenlerdir sözleriyle öğretmene verdigi önemi ve Duydugu saygıyı en güzel bicimde belirtmistir.. ATATURK'UN 100...uncu dogum yıl dönümü olan ... 1981... Yılında ,..24...Kasım'ın her yıl ÖĞRETMENLER gunu olarak Kutlanması kararlaştırıldı ...
Çalışmayı öğretti, kişisel güven verdi Her beraberce güldük, çok iken maddi derdi Yazdım çizdim okudum, konuları dokudum İlim irfana giden, gönülden halı serdi.
Duygulanarak ,beğeni ve gururla okudum efendim. Elinize gönlünüze sağlık. Şiirinizi çok beğendim.saygılar.
Özel bir bağ oluştu, yürekte kaldı izi Gerçeklerle donattı, iyi eğitti bizi Bu gün “Öğretmen Günü” ; bak, haykırdı öğrencin YirmiDört Kasım sizin, bu şiir kutlar sizi.
-----
şiirinizin seslenişiyle ben de tüm öğretmenlerimizin, öğretmenler gününü kutlarım...
KUTLARIM GÜZEL SİİR'İNİZİ HOCAM
Başöğretmen ATATÜRK , öğretmenlerin ulusal kurtuluş savaşında gösterdikleri etkinliği hep ovmustur,,
ATATÜRK ,yeni Türkiyenin yaratılmasında öğretmenlere büyük gorevler düştüğü inancindaydi,,
Çağdaş bır ulus olmamız icin egitimin yaygınlaşması gereğine inanıyordu ,,
Bu nedenle ATATÜRK milletleri kurtaracak olan yalnız ve ancak ogretmenlerdir sözleriyle öğretmene verdigi önemi ve
Duydugu saygıyı en güzel bicimde belirtmistir..
ATATURK'UN 100...uncu dogum yıl dönümü olan ... 1981... Yılında ,..24...Kasım'ın her yıl ÖĞRETMENLER gunu olarak
Kutlanması kararlaştırıldı ...
TÜM ÖĞRETMENLERİMİZİN GUNÜNÜ YÜREKTEN KUTLARIM .