(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Sayısız Mısra(dır) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Sayısız Mısra(dır) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel dizeler vardı . Aşkı kim tarif edebilmiş ki . Biz nasıl tarif ederiz . Aşk geldiği zaman , sevgi yanına koşar,sevgiyle daim olur aşk . Yoksa tek başına aşk bakılmazsa solan güllere benzer..
Aşk, yalnızlığın tutsağı değil!.. Bir hayatı paylaşmak istemek, Canda can olmak demek... Gözlerden gönüle delicesine, Sevgiyle akmak, taşmak demek...
Aşk, vazgeçmelerin adı değil!.. Gülü dikeniyle dalında, Kanatsa da koklamak demek... Uçurum da olacak yollar, sarp ta, Yürek yüreğe sarılmak, aşmak demek...
Aşk, boş vaatlerin süsü değil!.. Bedeli var mutlaka, Ödenecek... göze almak demek... Canın yanacak, acıtacaksın da, Kavrulurken için, sarıp sarmalamak demek...
Aşk, yürektedir dudaklarda değil!.. Kalmalarda gizlidir verilen değer, Gidişler zayıflık, kaçış demek... Bu yola baş koyduysan eğer, Uğruna gözünü kırpmadan ölmek demek...
Dayanamadım, bir şiir de benden olsun istedim bu güzel şiirinizin yanına bıraktım...Yüreğinize, kaleminize sağlık çok güzel ifadelerdi aşk adına...Saygı ve selamlarımla.
Aşk.. Tarifsiz, adı kısa anlamı uzun, söylenişi kolay yaşattıkları zor olan o duyguya; 'Şiir'deki sözler üstüne bir de Ahmet Hamdi Tanpınar'ın tarifini ekleyelim..
"Aşk dediğin nedir ki Tenden bedenden sıyrık Çocukların içinde Yaşadığı bir çığlık
Aşk dediğin nedir ki Histen nefesten varlık Umutsuzluk içinde Karanlığa son ıslık..."
tebrikler Mehmet.