(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAHİN GİBİ SEVEBİLİRİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAHİN GİBİ SEVEBİLİRİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet tam şahinî bir şiir olmuş...sevgide sınır yok...kutlarım...teşekkürler....değerli kardeşim..yorumlarına çok teşekkür ederim...evdeki bilgisayarım bozuldu...inşallah yarın alırım da sizinle daha çok yazışırız...sevgiyle kal...hayırlı ramazanlar...saygımla...sevgiler....selamlar...
oktayzerrin tarafından 9/25/2007 11:52:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
AŞk adına yazılmış herşey güzel bu başka lezzetli bir tat bence Şahin ağabey çok güzeldi saygılarımla. (neredesin demişsin vardiya değiştim buralardayım)
Ne güzel kısacık bir dörtlükte sevgiyi böylesine hisserderek ve hissettirerek anlatabilmek işte bu tam bir usta işi, insanın içini sıcacık bir sevgi sarıyor böyle bir şiiri okuyunca... Bu şiirin ilham kaynağı çok şanslı her kula nasip olmaz böyle dupduru bir sevgi ve böyle bir şiir böyle güzel yürekli bir insan sevginiz ve kaleminiz daim olsun Şahin Bey, sevgiyle ve mutlu kalın.... Benden tam puan, daha fazlası olsaydı onu verirdim ama biliyorsun ki yok....
saygılarımla...
hilal.