(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜSVA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜSVA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))) AH ŞAİR DOST ETMEYİN TUTMAYIN HİÇ Mİ SEVABIMIZ YOKTU ? Harfler bile büyük büyük çıkmış klavyeden.Vurucu bir şiirdi.Yüreğiniz ve kaleminizi kutlarım.Günahlarımızı bile rüsva ettik :((( Oy oy ... Derin bir keder durumu.Bu gece nasıl geçecek bakalım ... :(( Saygı ve sevgiyle, mutlu kalın.
Tespitiniz çok doğru şair dost... Aynen katılıyorum bu konudaki görüşünüze...Bu durumda, günahlarımızı özenle saklamış oluyoruz aslında.Ve bu da bizi dibe çekiyor malesef.Dilerim ki, günahlarımızı Allaha karşı affettirebilecek şansımız olabilsin dost. Saygıyla :))
Sevgili şiir dostu günahlarımızı en dibe saklarız aman haa görmesin kimse diye sevaplarıysa üste turarız hatta marifet gibi ulu orta atarız görünsü diye ve her zaman dipde olan kalır elimizde ve ona bile sahip çıkamayız.
Diye düşünüyorum tabi :) Ayrıca güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim şiir dostu selam ve saygılarımla.