(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLÜMSE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLÜMSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yapabilirmiyiz acaba okurken onu düşündüm resimdeki çocuklar gübü gülümseyebilirmiyiz ağız dolusu kahkaha atabilirmiyiz acaba yada ne kadar oldu ağız dolusu kahkaha atmayalı zor çok zor böyle birdünya varken zor çünkü büyüdük malesef büyürken duygularımız çoşkularımız küçüldü
öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim . küçükde olsa bir coşku varsa içimizde ne mutlu bize demekki gülümsemek için umudumuz var tüm iğrençliklere rağmen gülümseyelim diyorum yinede . sevgilerimle.
Fena değil gibi ama çok tekrar var senin şiirlerinde :( uzun olsun diye mi yapıyorsun tekrarları bilmiyorum. Ama şiir en az harfi kullanım en çok duyguyu anlatabilmektir biraz ;) bence yalınlaşsa biraz yani kurtulsa çapaklarından daha iyi bir şiir olacak bu ;)
Ah bir gülümseyebilsek keşke. Bir gülümseme belki se bir kilo pirzolaya, veyahut bir aylık balayına bedeldir herhalde. Nadide şairden, hayat veren dizeler terennüm ettik.
Öncelikle aramıza hoşgeldin canım.Bu ne muhteşem bir anlatım.TADIDA,MANASIDA ETKİSİDE DOYUMSUZ.YÜREĞİNE SAĞLIK.UNUTMAMAK ÜZERE ALIYORUM VE SENİ KUTLAYIP GİDİYORUM.SEVGİLER.
:)) gülümsemenize sebep oldumsa ne mutlu bana ama yinede siz dizeleri beklemeyin geç olabilir gamzelerinizi gülümsemeden mahrum bırakmayın o zamana kadar :))) teşekür ederim saygılarımla..
Harikaydı şiir... Bana kalsa ben bu şiiri alır kimseciklere de vermem dee :((( Sorun olur o zaman.Ya gerçekten harikaydi şair dost...Gülümseyişleri anlatan böyle şiirler az bulunuyor... Var olun e mi.Yüreğiniz ve kaleminizi kutluyorum.Çocuklar da çok şekerler yani.Esma dostun dediği gibi.Yiyecem ben onları demiş :((( Saygı ve sevgiyle ...
Sevgili şiir dostum amacımız zaten bu günlerde gülümseyebilmek değilmi şiirdeki amacımızda bu zaten iyi günde zaten gülümser insanoğlu mühim olan mücadele için kötü günde gülümsemek ve gülümsetmek .haksızmıyım dur ben cevap vereyim haklıyım tabikide ))))
Gülümseyebilmek için nedenler arayıp da pek elle tutulur nedenler de bulamadığım bir dönemde, şiiriniz benim için hem moral kaynağı olacak, hem de gülümseyişler için bir nedenim olmuş olacak sevgili şiir dostu.Çok çok teşekkür ediyorum.Gülümsemesi için, bütün ihtiyacı olan şiir dostlarımızın da olsun bu şiir bence :)))))) Yüreğiniz ve kaleminiz gam keder görmesin :))))
Ağlamak güzeldir ama ben şiiri ağlayan diye vermemiştim kii :) bazı şeyler paylaşıldıkça değer kazanır şiirde onlardan biri şiir dostu:) mesele bu şiir demek ki budan sonra slzlnde şllrlnlz . Size kısaca bir hikayemi anlatayım . Geçmiş zamanlarda birgün çok sevdiğim bir arkadaşımla bir kitap üzerine tartışıyoruz kitap ortak bir yazar abimizin ikimizde çok severiz ama ben o kitabı beğenmemiştim tamam yılların deneyimli yazarı ama sıkmıştı okurken bende yarım biraktim hatta kendisinede söyledim görüşümü .her neyse arkadaş tartışmanın sonunda eğer kitap çıkmış ve ben almış okuyorsam o benimdir benim için yazılmıştır ben görüşümü söylerim buda benim hakkım demiştim. Demem o ki yazıldıktan sonra benden çıkıyor :) ya sandıkta saklanacak yada iyi veya kötü eleştirilere açık olunacak . Ben şanslıydım ama bugün :)))))) çok uzattım sanırım şiir sizin sevgiyle gülümseyerek kalın.
Hayıııır...O şakasıydı işin ya.Favorilerime aldım zaten.Çok teşekkür ederim .Fedahar bir yanınız da var ne güzel.Var olun.Ya şimdi gözlerim yaşardı.Dur bi ağlayıp geliyim ben :(((
Ayyynennn öyleee :))) Çatlasın hayat ... Her şeye rağmen bizler gülümseyeceğiz artık.Ne o somurtuk somurtuk ben hiç sevmem zaten :))) Birler vesile olmuşsak da yazan yürek de kalem de size ait işte.Çalsam ayıp olur de mi bu şiiri :((((
Şairim itiraf edeyim slzlnde payınız var bu şiirde siz ve savrulan nickli şairimizin dün o kadar bahsedildi gülümsemekten ışte bu şiir onun eseri ben sadece kaleme aldım hepsi bu ))) ama beğenmenize çok sevindim .teşekkür ederim şiir dostu :) hayatı çatlatalım gülümseyerek dimi )))))))
Can bizler gülümsemezsek o gülen gözlerdeki ışıklarda söner . O gözlerin hatırına inadına gülümsemeye devam :) seninde yüzünden gözünden ve gönlündende gülümseme eksik olmasın can :))) sevgilerimle
Allah, kimseyi leğensiz bırakmasın ... Leğenlerimize der zeval vermesin inşallah.Leğensiz hiç olur mu? Bizim çocukluğumuzda , çocuklar birbirimize hava atmak için, _olurmu len sen leğenin kadar konuş bakayım . derdik :))
Ben var ya bennn..Kışın hafta sonları,sobalı odanın tam ortasında,kirli çamaşırlar bakır teştin etrafına yayılmış ve tüm ev halkı (çocuklar) gözetiminde annemin derimi yüzmesini öyle özlüyorum kiii :(((