Okuduğunuz şiir 13.11.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
s o n b a h a r
Bir şiir çekti canım Mevsimler gibi upuzun Ömür gibi kısa, bahtsız Bütün yaprakları kızıl ve ıpıslak Şarkı söylüyor turuncu gramofon çiçekleri Sahibinin sesinden Oldukça kederli Lakin ağlamaksız
Riyasız bir aşkla sevdim Ben seni ey kadın Ama unutma ki Bütün aşklar mevsimler gibidir Vefasız
Kaderimi yazan kalemi kırıp Bütün çizgilerini sildim En son günümü Son baharı sevdim
Ben senin çöl iklimine yağmur Dallarına kuş Oyalarına nakış oldum Zerdüştler gibi Ateşine tapındım Ey kadın
Haydi, yine sevmiyorsun de İnanma, yanma bana
Yağmur gibi rüzgâr gibi Elma gibi kiraz gibi Bir şiir çekti canım bugün Damla damla Yudum yudum
Ne kadar beklemişim Ve ne kadar özlemişim seni sonbahar Geç anladım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
s o n b a h a r şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
s o n b a h a r şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Celal Hocam merhabalar...sonbahara dair ne varsa çok severim.Sonbahar bende tabatın gökkuşağını anımsatır...sonbahar aşkının güzel anlatımı ile usta kaleminiz seçkiyi haketmiş efendim...Kaleminiz yüreğiniz var olsun ...saygılarımla...
Ferda,ca tarafından 12/21/2011 4:04:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yağmur gibi rüzgâr gibi Elma gibi kiraz gibi Bir şiir çekti canım bugün Damla damla Yudum yudum
Ne kadar beklemişim Ve ne kadar özlemişim seni sonbahar Geç anladım
Günün şiirini yazan değerli üstadımı kutluyorum yürekten. Sonbaharda aşk başkadır. Gönlünüze kış gelmesin dileklerimle, var olsun duyarlı yüreğiniz. Esen kalınız huzur ve mutluluk içinde bir ömür..
Aşk her yaşta güzel, deyiverdim... Sonbaharda daha iyi bilinirken ve özlenirken... En güzel şey, en zor olduğu zamanda düşünüldüğünde... Özüne daha çok yaklaşıldığında... Çelişkimiz derinleştiğinde, onun dirimselliğiyle... Bu hüznü ağlamaklı olmadan, inanç ve her şeye rağmen yaşatılması gereken umuduyla dile getirmiş eser... Celal Çalık ustalığıyla... Selam, sevgi, saygı, ağabey...
İyiki de çekmiş canınız şiir.. Bu elit çalışmayı göremiyecektik yoksa. Efendim, günün şiiri olma özelliğini katkat haketmiş emeğinizi, tüm kalbimle kutluyorum.. Arada canınız şiir çekmeli... Saygıyla...
bizler hep özleriz çünkü o beğenmediğimiz yıllar ne kadar da güzelmiş yazlık sinemalar, romantik aşklar, gazozuna bahisler baharda piknikler ve sağlam arkadaşlıklar
yarın da şiir çeker canımız biz ancak böyle rahatlarız
Sevgili dostum. bu güzel dizelerin bana esin oldu şimdi beynimde yoğuruyorum. inşALLAH paylaştığımda yorum gibi olacak bu güzel eserine... kutladım seni ve şiirini çokça, saygı ve selam ile...
sevgili dostum. Gerçekten insan bunun için neler vermez. Biz birbirimizi görmediğimiz halde yıllardır dostluk ettik. Ne güzel olurdu bir yerde görüşüp iki sohbet yapmak. Çok sevgimle
Sevgili Kardeşim, değerli edebiyatdefteri.com şairi Sayın: Celal Çalık
Sonbaharın rengi hüznün sarısı, sayfanızda özenle seçilmiş mısrlarla muhteşem bir şiire hayat vermiş. Kudretli kalemin başarısını simgeleyen şiir hakkettiği yere asılmış.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan tam puan geliyor.
Tebrik ediyor; başarınızın daim, kaleminiz her dem kudretli olması ve ilham perinizin başınızdan eksik olmaması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
tebriklerim günün şiirine hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız hayata ne güzel armağansınız Celal hocam...:) sevgim saygım her dem selamlarımla...
saygıdeğer şair kardeşim bende şiirde yada başka yerde bu kelimeye karşı oldukça hassasım yani şiirde bile kullanılmaya gönlüm razı olmadığı için sitem ettim .. o anlamda kullanmadınızsa problem yok güzel eserinizi tekrar tebrik eder saygılarımı sunarım daim olsun başarınız
kardeşim o konuları ben de biliyorum. 12 yıl imam hatip okudum
şiirsel anlamlarla gerçek anlamları birbirine karıştırmayalım. eleştirmeni çok olgunluk ve hoşgörüyle karşılıyorum. Ama gerçek anlamda tutar birisi tanrıdan başka bir şeye tapınacağını söylerse bu ifadeye kızmanız doğaldır ama bunu kaide olarak koyamazsınız. inanç ve fikir sınırsızdır
bana gelince ben putlara tapmıyorum ama çok tapanlar var hem de allah allah diyerek menfaate tapıyorlar sevgi ve saygımla
Riyasız bir aşkla sevdim Ben seni ey kadın Ama unutma ki Bütün aşklar mevsimler gibidir Vefasız Aşkların eski kutsiyeti kalmadı aynı şimdi yaşadığımız mevsimler gibi.Şiirinizi fon resmine bakarak sindire sindire okudum.Duygular akıcı ve sade imgeler çok güzeldi. İyi ki canınız şiir çekti ve bize bu duygulu dakikaları yaşattınız.
Günün seçkisi olan dizeleri beğeniyle haz duyarak okudum.Kaleminizi ve duyarlı gönlünüzü kutluyorum CelalBey. Selam saygılar efendim.
Evet aynen dediğiniz gibi bazen öyle bir çeker ki insanın canı şiir... çok ama çoook güzeldi.Gönülden tebrik ederim sayın hocam yetkin kaleminizi .Teşekkürler bu güzelliği bizlerle paylaştığınız için. Kesinlikle çok yakışmış yerine.
Ne kadar beklemişim Ve ne kadar özlemişim seni sonbahar Geç anladım acaba hiç unuta biliyormuyuz ki özleyelim hocam ellerinle sağlık kardan adam gibi birinden sıcacık ah çektiren dizelerinizi kutluyorum saygılar.