Ve ben süvarilerimle başbaşayım, Kimliğimde köle mührü, ben annemin zavallı evlatlığıyım, Putları dikti kalbime cahil kavmim ve ben mecusi, Divanımda toplantılar diktatör, içti mührümü bendim, ...
Garip bir dostla kısa sohbetimiz ve gözlerim yandı şulenle, Ben buz dağı sen Nemrut, Kimsesiz kaldım Hira’da Sen kıbleme gözyaşı serptin,kalpsizdi tesbihim, Duygularım vinçte asılı, kan damlar nurumda Benim kül rengi menkıbem yetim, ve yetimler dergahında bir meşale, ...
Güverçile yalnızlığım, Yaprak avuçlarım yanar, Barut ve yıkılan beyliğim , ben melik,sen atabey. Esrarengiz muştular, ...
Deniz yamacımda taş doğurur, medde boğulur cezirde asılır nefsim Ben anlayamam beşeri, Beş/er anıt diker haneme Aile ağacım yanar Yaprak avuçlarımda dünden kalma bir tımar, İsyankardır ocağım Ve sen buğdaydan da kutsal, sen ki ümit trenim, yalnız bırakma beni, ...
Hiç yaprak dalsız olur mu? Olur mu şüphe güvende. yaprak avuçlarımda solar, Nar çiçeklerimde köşeli ağıtlar. ve ben vicdanıma küserim, Korkaktır kubbem, heykeller yasak Yasak meyvem yenir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
""""YAPRAK AVUÇLARIM""""" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
""""YAPRAK AVUÇLARIM""""" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç yaprak dalsız olur mu? Olur mu şüphe güvende. yaprak avuçlarımda solar, Nar çiçeklerimde köşeli ağıtlar. ve ben vicdanıma küserim, Korkaktır kubbem, heykeller yasak Yasak meyvem yenir
Olur mu şüphe güvende.
yaprak avuçlarımda solar,
Nar çiçeklerimde köşeli ağıtlar.
ve ben vicdanıma küserim,
Korkaktır kubbem, heykeller yasak
Yasak meyvem yenir
kutlarım yazan yürege saglık saygılr.