Ve gül kokusu, iç bende ki hevesi baş/tan Ve ayaklarıma tokmağı indir. Ben mücrim, ben zamane çocuğu Ve infilak edildi ruhum, pimim çekildi, uç/tu tüm sunalar Ve kuğular raflarda saklı, inceliğini yitirmiş gerdanım, Sofyam da bir cehalet türer, isyan eder cennetim, Tamu’da bir ateş sönse, iman eder hakanım, tüm ülkem yanar. ... Ben develeri çayıra saldım, otlaklarda vaha arayan gözlerim. Mecnun çöle âşık, Fars ve Arap kimliğim Bedevi, Ben kervanlara altın tası bıraktım, içtim sessizliği, Korsanlar yağmalamayı iyi bilirler, ben kıtlıkta sömürülmeyi. ... ""Çiçeğim reyhan"" Baharı unut reyhan! Kokun amele, vicdanın bir sıkımlık. Ve susuzluk seni öldürür. Matem tutan solgun çiçeğim, Ben unuttum bahçemde ki kederi, Tabut taşır dulluğum. ... Çiçeğim reyhan"" Ben seninle dans ederim, gecem pencereme çarpar, Ay aydınlatamaz benzimi, Çiçeğim mum ellerin, en özelim oldu tenin Ve alfabem göçebe, şivem bozuldu seninle, ... Çiftliklerde bir çan, sesi tüm ruhumu didikledi, Kalp Manastır, kalp türbe Kaldım yakarmak ve yanmak arasında. Ben zavallı bir çam, ömrüm kozalaklara asılı, Çiçeğim Reyhan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
""""ÇİÇEĞİM REYHAN"""" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
""""ÇİÇEĞİM REYHAN"""" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kozalaklar da saklı bir orman ve kocaman bir yaşam karlara göğüs gerip kucaklamak ayazda dökmemek iğne uçlu yaprakları kalkan yapmak ve yeşilliğiyle gülen yüzü olmak kışın. böyle güzeldir çam olmak. gönlünüze sağlık.
ayazda dökmemek iğne uçlu yaprakları kalkan yapmak ve yeşilliğiyle gülen yüzü olmak kışın.
böyle güzeldir çam olmak.
gönlünüze sağlık.