(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Komiğine gitti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Komiğine gitti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Edi Mörfi'nin ödül töreninde sunuculuk yaptığını bile bilmeyen bizler,sunmayacağı haberini alınca yıkıldık ! Edi Mörfi (Eddie Murphy yazıldığı halde halen ve ısrarla "Edi Mörfi" diye okunmaktadır) 'nin komiğine gittiğine inanıyorum hakikatten. Adam komik,iş komik,aldığı para komik... :))) Sevgi ile...
Tadı yok sensiz geçen ne baharın ne yazın Kalmadı tesellisi ne şarkının ne sazın Sarıldım kadehlere derman olur diyerek Kalmadı tesellisi ne şarkının ne sazın ...........................................Gönül yazar sölüyo
Bak gözlükte var gözümde amma,bir üstekinin yorumuna eklemişim,şarkıyı..
Bunadık mı ne
ASIKLUZUMSUZ | Mesaj gönder | Favori üye listeme ekle | Engelle | 11.11.2011 10:41:59 Tadı yok sensiz geçen ne baharın ne yazın Kalmadı tesellisi ne şarkının ne sazın Sarıldım kadehlere derman olur diyerek Kalmadı tesellisi ne şarkının ne sazın ...........................................Gönül yazar sölüyo
Beğenileri kabul ederken eleştirileri de kabul etmemiz gerektiğini unutmamamız gerekiyor. Zira bu sitenin asıl misyonlarından biri okul görevi görmesidir. Eleştiri karşısında alaycı cevap vermek ne okuyucuların ne de bizlerin görmek istemeyeceği durumdur. Konuyla ilgili yazılmış cevaplar silinmiştir.
Esra Hanım'ın bu durumu tekrarlamaması dileğimizdir.