(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
45+ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
45+ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep iş işten geçtikten sonra geliyor başlarına akılları. Kadın her yaşta sevilir de, sevmeleri ayrı ayrı. Bakma sen, kadının sezgisi yanında erkek ne ki? Daha neler neler var neler, söylenecek... Eh bendeniz gider. saygımla.
Kadınlar hiç bir zaman kırkbeş yaş üstü olmaz. Onlar her zaman en fazla otuz beş tirler. Ben hiç kırk beş yaş üstü kadın tanımadım. O bakımdan da konuya Fransız'ım...
Ah...ahhh. Sormayın Esma Hanım. Çocukluğumun kısa bir bölümü İçerenköy'de geçti benim. O zamanki adı PTT Hastenesi olan Şimdiki Fatih Sultan Mehmet Devlet Hastanesinin bahçesindeki çam kozalakları anlatsınlar benden neler çektiklerini.
Bizim ülkemizde kadınlar iki kısma ayrılır: 1- Çam ağaçları 2- Karnıbaharlar.
Çam ağaçları hep yeşildir. Yaşlansalar da yeşildirler hep. Karnıbaharlar ise sıkıntı, üzüntü ve dertlerini yiyecek ve içeceklere saldırarak atlatmaya çalışan, bu yüzden de karnıbahara dönüşen hanımefendilerdir ki. Onlar evrimleşererk Çam'a dönüşmek için her gün kilometrelerce yürürler, sonra da altın günleri yaparak kek ve pasta ile tekrar karnıbahar moduna dönerler.
üstü derken karesi mi 45 in...laf ola beri gele kadınların ne canavar ruhlu egoist olduklarını bilmesek inanacaz nerdeyse...ninem 90 ında herif yeni hap çıkmış ömrü uzatan sen uyu hala diyerek dedemi yolladı öteye...pay çıkarmaz tabi bütün pay onların...
vuvvv!.
20 yıla kadar
teknoloji bayabi ilerler herhalde
ihtiyarlar-genç olur
gençler ihtiyar
kozmoz
belki dengeleri değiştirir.
:)