(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKSİYON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKSİYON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler hocam.....MUHTEŞEM!!! Hedef: Tam 12.... K U T L U Y O R U M sadece...
Yine iki dizede,ciltler dolususu mana barındıran derin anlamlı güzel bir devasa ve muteşem bir çift beyit okudum...Okudum da değil,etkisinde kaldım...Ruhumu arındırdım...Eh güneş balçıkla sıvanmaz be hocam...Anlayana tabii...
Baki selam,sevgi ve saygılarımla... Kardeşin:İsmail G.
işte bu !!!!! işte bu !!!!! fazla söze ne hacet... yerinde söylenmiş bir kelime bazen bir kitaptır.. her yazdığın kelime bir ansiklopedi yazar yanyana gelmiş ne güzelde olmuş....
aslında ben de boşuna uzattımmm bileşik tek kelime yazmalıydım.. sadece bir kelime şiir için....
inandığı gibi yaşamayan insanlar yaşadığı gibi inanmaya başlarlar. dinimizi adam gibi yaşamadığımızda anti islami fraksiyonlar hüküm sürmeye başlıyor maalesef. selam ile...
K U T L U Y O R U M sadece...
Yine iki dizede,ciltler dolususu mana barındıran derin anlamlı güzel bir devasa ve muteşem bir çift beyit okudum...Okudum da değil,etkisinde kaldım...Ruhumu arındırdım...Eh güneş balçıkla sıvanmaz be hocam...Anlayana tabii...
Baki selam,sevgi ve saygılarımla...
Kardeşin:İsmail G.