(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
An gelir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
An gelir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zaman doldumu şair, şimdi çekiliyormusun şehrin kıyısına, vay be, vay ki hakkaten vay, bir satır daha kalabilirdi sabah simitine, küncülerdi gönlü dünden kalkan ayaz, vay demezdi dil, susardı şimdi gibi..
serbest şiir normları içerisinde çok başarılı bir şiir okuduğumu ifade etmeliyim. Hem imgilerin berraklığı ve bakirliği hemde yüklenilen mana itibariyle kelimelerin kuvveti hissedilir derecede etkiliydi. Temanın örgüsüyle birlikte bir şiir sever olarak yansıması ve geridönüşümü oldukça başarılıydı. Şiir gönlümü hafiftende olsa okşadı. hazâ; hem okumaktan hemde şiirsellik bakımından beğendim. Tebrik ediyorum efendim.
Paldır küldür yıkılır bulutlar Gökyüzünde anlaşılmaz bir heybet O eski o eski heyecan ölür An gelir biter muhabbet Şarkılar susar heves kalmaz Şataraban ölür
An gelir Ömrünün hırsızıdır Her ölen pişman ölür
Son umut kırılmıştır Kaf dağı'nın ardındaki Ne selam artık ne sabah Kimseler bilmez nerdeler Namlı masal sevdalıları Evvel zaman içinde Kalbur saman ölür ...
an gelir, şair her devirde şair,
her yazılan usta ellerde yazılırsa şiir,
şaire saygılarımla...
tan 1919 tarafından 11/1/2011 11:38:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
güzel şiirdi
saygımla,,
karan