İçime çuval yığdı kasvetin ve ben stresin duvağıyla kamburum, Dev trenler kuvvetimi ezdi geçti, nicedir terminalde ihtiyarı sabrım, Bekleşen tahammül nöbeti bıraktı, su uyumadı düşman uyudu.
Herzamandostluk kazandı desem, karşı çıkanlar olur.
Evimi bastı azrail ne varsa çaldı içimden, boş bir çerçeve oluşum ondan, Kurbağalar çığlık attı kabrinde, sessizliğe alışamadım bu ağırlıktan, Ve uzun bir kuyruk mahşerde, avucumu aydınlatan ateş! Bir tığ bin tırpan yanağımı deşti, meymenetsiz dolaşırım her zaman,
Penceremi uğultudan feryadın kapattı, kilit vurur oldum her yere. ve ben çıplak ağaçlara kostümler diktim, meyve verir oldu her mevsimim, Kamçı gezindi tünelimde, denizaşırı seyahatler var ettim korkudan. Dallarını sallama ağaç! Rüzgara karşı yalnızsındır, Sandallarda kiralık nefes, düşersen ölürsün, mülkiyetin kurtaramaz seni. Her zaman.
Köprüsü kuşkulu, Durağı kalabalık fikrimim, Ve yalnızlıktan ağarmış her yanım, güneş çıplak, ayaklarım üşüyor, bir hastalıktır ağımda örümcekler asılı, zehrini içtim güzelliğinin tembelliğim çarmığa gerilmiş, Çalışkan olamazsın her zaman, herzamanım bin tanrı ili...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"""""HERZAMAN""""" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"""""HERZAMAN""""" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Köprüsü kuşkulu, Durağı kalabalık fikrimim, Ve yalnızlıktan ağarmış her yanım, güneş çıplak, ayaklarım üşüyor, bir hastalıktır ağımda örümcekler asılı, zehrini içtim güzelliğinin tembelliğim çarmığa gerilmiş, Çalışkan olamazsın her zaman, herzamanım bin tanrı ili...
Durağı kalabalık fikrimim,
Ve yalnızlıktan ağarmış her yanım, güneş çıplak, ayaklarım üşüyor,
bir hastalıktır ağımda örümcekler asılı,
zehrini içtim güzelliğinin tembelliğim çarmığa gerilmiş,
Çalışkan olamazsın her zaman, herzamanım bin tanrı ili...
SAYFANIZDA NEFİS ŞİİR OKUDUM,
YÜREGİNİZE EMEGİNİZE SAGLIK