Ve bir siyah inci yörüngeme girdi, geoid oluşum ondan aydınlığına Ve bir külah asırlık çınarımı biçti, kel başlı oluşum ondan bu bollukta, Bir karacadağ keklik kuşumu vurdu, yaralı gezinirim gönül ovanda. Ve kızıl bir oktu içimi deşen, dokunma ezik kaburgama! çıt kırıldı benliğim, Bir kurt köhne yalnızlığını bir dostla bitirir, kuzular ağlar rüzgarda savrulan çobana, Ben bir yorgun yolcuyum yer ver bedbahtlığıma, Su ve berraklık iç kötü sol meleği, ve ılıktan bir yağmur yagar karanlığa, çiğdem üşür Mayıs kollarımda, Bazen bir dakikam on saat olur,şaşırırım bir günlük boşluğuma, Çocuklar düşürür pembeliğimi ve mavinin erkek oluşu ondandır, Masumluk bozulur bir sözle, Kem göze Nas okuyuş ondandır, Ver bir soru birini daha getirir, yaş eğilişi ağacın cevap bulamayışımızdır, sohbetimizi üç beş art niyet bozar "eksik cümlem" ses düşmesi ağzım, Ve geçmişim evimi basar bir susam kokusu, bir bakmışsın özlemişimdir annemi, Ninniler söyler gecem, gündüzümde emanet beşikler, Tezgahtarları severim gülen gözleri vardır, Tefeci olmayan dostlar ararım üçü beşi olmaz iyiliğin. Kuruşluk her dua ve kumbaramda iadesiz istekler, Beklerim hep cömert kuşları,Renkleri beni cezbeder. Penceremde gezinir aranan sesleri. Baharı buldum ben aksinde, içime sığamayışım ondan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"ONDAN""" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"ONDAN""" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baharı buldum ben aksinde, içime sığamayışım ondan.
aklıma getirdiniz birden bir zamanlar benim de içim içime sığmıyordu zaman en büyük ilaç diye boşuna dememişler, çok güzel ve okunası bir mensur şiir tarzıydı tebriklerim şaireme
Bazen bir dakikam on saat olur,şaşırırım bir günlük boşluğuma, Çocuklar düşürür pembeliğimi ve mavinin erkek oluşu ondandır, Masumluk bozulur bir sözle, Kem göze Nas okuyuş ondandır, Ver bir soru birini daha getirir, yaş eğilişi ağacın cevap bulamayışımızdır, sohbetimizi üç beş art niyet bozar "eksik cümlem" ses düşmesi ağzım, Ve geçmişim evimi basar bir susam kokusu, bir bakmışsın özlemişimdir annemi, Ninniler söyler gecem, gündüzümde emanet beşikler, Tezgahtarları severim gülen gözleri vardır, Tefeci olmayan dostlar ararım üçü beşi olmaz iyiliğin. Kuruşluk her dua ve kumbaramda iadesiz istekler, Beklerim hep cömert kuşları,Renkleri
sitedeki nadir kalemlerden ayrı bir tılsım var... ama o da benim derdimle muzdarip anlaşılamama... devam şaire dostum devam...
kaleminiz çok güzel,bu şiirinizde ayrı güzel olmuş.
sevgilerimle