(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖNCE AHLAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖNCE AHLAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bizi gerçekten dünyadada kabirdede mahşerdede kurtaracak yegane manevi ahlaki değerlerimizi hatırlatıp canlandırdığınız için sonsuz saygı sevgi ve tebrikler yüreğine sağlık güzel abim dilerim yaşadığın şehir ve adım atığın her yer neşe ve huzur dolar selam dua ve saygılarımla a.e.o
Şiirde hikmet olmalı. Şair, ya hiç kimsenin duymadığı veya düşünmediği bir şeyi söylemeli; ya da eldeki malzemelerle güzel cümle ve duygular ortaya koymalıdır. Sanat için sanat saçmalık. Sanat hakikat ve insan için vardır. Bunun dışındaki şiirleri tuvalette dahi okumam. Allah herşeyi bize hizmet etsin diye yaratmış. Bu durumda şiir dine ve Allah'a hizmet etmelidir. Bana ne alemin aşk macerasından.
Şiide ihsas ve idrak olmalı. Bu şiir gibi.
Çok güzeldi hocam. Başarılar
Soner Çağatay tarafından 11/21/2011 4:13:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok kıymetli hocam çek derin yorumu saygı sevgiyle okudum çok güzel ve anlamlı yorumdu çok etkilendim... acab bu hizmetin biz neresindeyim diye... fakat "bu şiir gibi" cüleniz beni azda olsa rahtlattın çokm ders verici bir yorumdu çok memnun oldum... selamlar sevgiler... satgılar........
Kötüye dost olmayalım, Oyunlara gelmeyelim, Cemal yanlış bulmayalım, Önce ahlak önce ahlak. ÇOK GÜZELDİ İÇERİK OLARAKTA EWT ÖN CE AHLAK SELAM İLE DOST...
Öğretmen edasıyla ve babacan tavırlarıyla ve ve bir de, dost gibi öğütler verilmişse; teşekkür etmek düşer bize. Sağolunuz!. Aldık öğütleri sînemize...
Evet once ahlak.. Insani insan yapan davranis butunlugu.. Guzel bir calismaydi Cemalettin Bey , yurekten kutladim sizi ve kaleminizi . Selam ve saygimla..
Allah; cümlemizi mekârim-i ahlâka sahip olmak yolunda muvaffak eylesin, âmin! Nefis çalışmanız ve anlamlı paylaşımınız için yürekten tebrik, teşekkür ve selâm ederim, değerli kardeşim.
Önce ahlak önce ahlak. Ahlak toplumsal gelişmenin ilk kapısıdır ahlaki çöküntü sonrası yozlaşma ve hukuksal bunalım suç oluşur önemli bir konuyu işlemiş dost kalemi kutlarım
Güzel ahlak Kur-an’la var, Olsa ol bir cümleye yâr, Onsuz hayat olmaz mı ar, Önce ahlak önce ahlak. .............. Güzel, ihlaslı yüreğinizden yine manalar damlatmışsınız Cemallettin Hocam, nefisti, anlamlıydı, okurken huşu veriyordu şiiriniz... Selam ve saygılarımı yolladım...
Çok değerli dost kıymetli ve güzel yorumunu yürekten teşekkür ederim... selamlar, saygılar... Ağabeyim bir sıkıntının ardından bütün değerlerime hakaret ettiler fakat siz değerli dostlara o sıkıntı bulaşmamalıydı Alllah şerlerinden korusun...
Cehennemi sanma sen kâr, Cennete hep çekersin zar, Olacaksa gönlünde har, Önce ahlak önce ahlak.
Kötüye dost olmayalım, Oyunlara gelmeyelim, Cemal yanlış bulmayalım, Önce ahlak önce ahlak. ŞAHANE ELİNE GÖNLÜNE SAĞLIK ÖNÇE AAKLAH HAKLISİN AKLAĞI OLMAYAN HİÇ BİRŞEY OLMAZ YERINDE YAZMİŞSİN SEVGİYLE KALIN
Cennete hep çekersin zar,
Olacaksa gönlünde har,
Önce ahlak önce ahlak.
Kötüye dost olmayalım,
Oyunlara gelmeyelim,
Cemal yanlış bulmayalım,
Önce ahlak önce ahlak.
Doğru söze ne denir?
Şair arkadaşımdan hisse alınacak güzel dizeler.
Sağlıcakla kalınız...