Bir cümle ile başlayan birçok yolculuk yarım kalıyor Gece özlemlerinde aranıyor en hüzünlü ruh halleri Ki dolmuyor içi aşk çığlıklarının Hep bir yalnızlık ıslığı uğurluyor yankılarımızı Yankılarımız kanıyor bir tutam şiirde Bahara eksik öpüyoruz pencere önü anlarımızı Parmak izlerimiz düşüyor gökyüzüne Çok uzaktan dinliyoruz toprağın kokusunu Gözyaşı kokuyor Dilsiz öyküler anlatılırken susmalarımıza Olmuyor Ya güneş eksik Yada ay eksik kalıyor Bir manzaranın okyanusa açılan donukluğunda Oysa ki tutsaklık bir zamanlar özgürdü Benzeşik düzeninde hayatın İçi kanayan bir rüzgârla dost esiyor Dört duvar arasında zihin Çentik hesabıyla bekliyor cümlesini Başkasına ait bir yolculuktan Kendi yolculuğuna uğurlanacak paslı bir gemi misali Aşk küfünden arınacak birçok kez Mavisi eksik her kelime Martılarından yoksun bir sayfada hayat bulacak Yeni bir manzaranın olmayanı olmak pahasına Yaşayacağız bu arayışı birçok kez İçimizde her zaman bir aşk eksik İçimizde her zaman bir hüzün fazla kalacak Bize benzeyecek başkasının anlarının yansıması Bize dönecek bıçağın en keskin ve sivri tarafı Birçok kez bir cinayetin okuyanı Tanığı ve yaşayanı olarak bırakılacağız yolculuklarımıza Her yeni cümleye başlık atılacak İçimizden birinin kokusu diye İçimizden biri daha eksilecek içimiz kadar sessizleşerek ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimizden Birinin Kokusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimizden Birinin Kokusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.