Semadaki tüm yıldızlar sönünce, Gözlerinde gecenin yalnızlığını hissedince, İçten içe muhtaç olunca bir dost sohbetine, Unutma ki seni düşünen bir var bu şehirde....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gecenin yalnızlığı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gecenin yalnızlığı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Semadaki tüm yıldızlar sönünce, Gözlerinde gecenin yalnızlığını hissedince, İçten içe muhtaç olunca bir dost sohbetine, Unutma ki seni düşünen bir var bu şehirde....
geceler kuytuluğa çekilince yüreğin burkulmuş deyince aşk iki kelimeyi söyleyince seni seviyorum diyen biri var bu şehirde....
küçük bir mısra benden..yüreğinize sağlık...sevgıyle..
Semadaki tüm yıldızlar sönünce, Gözlerinde gecenin yalnızlığını hissedince, İçten içe muhtaç olunca bir dost sohbetine, Unutma ki seni düşünen bir var bu şehirde...
eşlik edeyim dedim bu na tek söylenecek bişey var oda süper olduğu şahsenbeni de anlattığı için çok beğendim....devamını da bekleriz
Gözlerinde gecenin yalnızlığını hissedince,
İçten içe muhtaç olunca bir dost sohbetine,
Unutma ki seni düşünen bir var bu şehirde....
geceler kuytuluğa çekilince
yüreğin burkulmuş deyince
aşk iki kelimeyi söyleyince
seni seviyorum diyen biri var bu şehirde....
küçük bir mısra benden..yüreğinize sağlık...sevgıyle..