Gece karanlık, Gülüm!! Yapraklar dallarında ölüyor, Ölmeyenlerde gökten yere düşüyor, Bu kahpe şehrin ışıkları üşütüyor, buz kesiyorum yine yokluğunda. Sular kırılıyor bu günlerde, Islık sesleri var yüreğimin derinlerinde, Özgürlük çalıyor, özgürlük işte. Hürriyet gibi, içimdeki sen gibi. Rüzgâr odamın içinde, Karanlığı silkeliyor yinede, Ampulün içinde mum yanıyor, Nefesinin nefesimde eridiği gecede. Yağan yağmurun güzelliğiyle, Sular kırılıyor bu günlerde, gözlerin ufuklarda, Bakışların kırılmış, Sular gibi. Suların biri bin parça, Yağmur gibi. Yağmur yağıyor işte bu kahpe şehre. Yerde göl birikintileri, isyanım içimde, Sensizlik mahşer yeri, Sevdam kırılıyor içimde cam gibi. Yakıyor içimi sensizlik canımın içinde, Can gibi. Gözlerine güneş düşüyor, doğmayan puslu yüzüyle, İçindeki damlalar buz kesip üşüyor, içimdeki buz gibi. Eziliyorum, senli sensizliğin içinde, Eziliyorum bu kahpe şehrin içinde....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimdeki sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimdeki sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.