(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PAYLAŞMAK / Çocuk şiirleri arşivinden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PAYLAŞMAK / Çocuk şiirleri arşivinden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya arı, tüm balı kendi yeseydi Ya güller, kokumu vermem deseydi Ya rüzgar esmeyi istemeseydi Kimsenin çehresi gülmezdi yavrum ******************************** Evlada öğütler, uyarılar, kıssalar... Geleceğe açılan pencere... Yaşamsal değerleri anımsatmak... Kısaca, çok şeydi şiiriniz. Çok çok beğeni ve takdirlerimle...
Ayrım olmadan insanca yaşasaydık, Kini nefreti atıp zorluğu başarsaydık. o zaman doğrular karşında susacaktık, Birgün Dünyada Cennet olur Yavrum. HakanKURTARAN Değerli Dostum, Yürekten Tebrik ediyorum. Sağlıcakla...
HakanKurtaran tarafından 10/26/2011 9:21:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
“Sende bir yumurta, bende bir yumurta olsa, bunları değişsek, sende de bir, bende de bir yumurta olur. Sende bir bilgi, bende bir bilgi olsa, bunları değişsek, sende de iki bende de iki bilgi olur.” Çin atasözü. Bu paylaşmanın sadece bir yönü şiirinde ise paylaşmanın bir çok yönünü gördüm ve beğeniyle PAYLAŞTIM. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.