Belirtisiz aşkımın, Tamlayanı sendin, tamlananı ben. Tam benimsin derken, Nerden çıktı bu dolaylı gidişler? Devrik düşlerimin gizli öznesi (sen) olmak varken, Neden üç noktalar hep … sonumuz oldu? Yeni bir sayfa açmak isterken hayata Noktalar “. “ neden bel bağladı gün sonlarına ? Yanıp sönen virgüller “,” atan her saniyede Belki susmak gerekti şimdi. Belki de bir satır altından devam ederiz aşka - - -
Ayrılıklar ardında bir soru işareti bırakırken “?” Sorular, sorunlara (parantez) açtı sessizce. Giderek büyüdü sensizliğim, Anlamını yitirdi kelimelerim. Ve artık sen yoksun cümlelerimde. Söylesene kahramanı kimdi bu vurgunun? Sanırım beni ancak yarım kalan hikâyeler anlar, Aşkın başı mutluluk, sonu yalnızlıktı bilirim. O zaman yalnızım, O halde susuyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Noktalama Saatler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Noktalama Saatler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evrenin döngüsünü yaratan Rab ! öyle uygun gördüyse eyvallah..doğmak ve ölmek gibi, doğan bir bebek bizleri mutlu ederken, ölümler bizi hep üzecektir... ondan olsa gerek... saygı ve selamlarımla...
Söylesene kahramanı kimdi bu vurgunun? Sanırım beni ancak yarım kalan hikâyeler anlar, Aşkın başı mutluluk, sonu yalnızlıktı bilirim. O zaman yalnızım, O halde susuyorum…
Güzel bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
..........
neden son hep aynı oluyor..Kutlarım harika şiir..