(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
../ hüzün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
../ hüzün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şehitler için üzülenlere inanamıyorum ayet onlar diridirler...derken hem de... onlar ki cenneti Rabbin yanını hak etmişken onlara üzülmek ...bilemiyorum gerçekte kime üzülelim şehit olamama nasipsizliğine mi şehitlere mi...
sanırım bağlantılarımda bir terslik var...
şefaatlerinden mahrum etme Ya Rabbi... tebrikler
Râzı tarafından 10/22/2011 2:37:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hüzün, şehitlik makamını elde edenlere değil tabiki lakin hüzün, Peygamber Efendimiz misali yavrusunu toprağa verirken hasretten dolayı bürünülen halet-i ruhiyedir.
Ve dahi Hakk'ın huzuruna her gidenin şehit olduğunun garantisi Allah'tan gayrı kime malum?.. Biz milletçe öyle olduğunu umud ederek, niyaz ederek hasret duyuyoruz gidenlere..
İki hususu daha belirteyim izninizle; (bir sohbetten istifade ile gönlümde kalanlardır) -Şehid cenazelerinde bulunanlardan helallik isteniyor hani.Ama onların üstümüzdeki hakkı yanında bizim hakkımızın kıymeti nedir ki? (Onlar can pazarına canlarını sunmuşken bu hakkı helal etmeleri için ne yapacağımızın endişesi /hüznü bu..) -Yine şehide karşı son görev diyor medya..Halbuki daha ilk görevdir bu. Zira O, en değerlisini, canını hangi kıymet için hangi değer için verdiyse o değerleri korumaktır sonraki görevimiz..
ilahi bir nurla doldu gözlerim, kalbim her yerden duyulan isyan seslerine karşılık sayfan bir parça ruhumu bastırdı acı, çok acı ama sükûnetle dua edip akıllı kararlar alma zamanı
ayet onlar diridirler...derken hem de...
onlar ki cenneti Rabbin yanını hak etmişken onlara üzülmek ...bilemiyorum
gerçekte kime üzülelim şehit olamama nasipsizliğine mi şehitlere mi...
sanırım bağlantılarımda bir terslik var...
şefaatlerinden mahrum etme Ya Rabbi...
tebrikler
Râzı tarafından 10/22/2011 2:37:07 AM zamanında düzenlenmiştir.