Essalatü vesselamu aleyke ya resulallah Essalatü vesselamu aleyke ya habiballah
N -
Devir devrin ardı sır/a z/amanın terkisinde kal/p ağır ağır ağar/ır gecenin av/uçlarına düşen kızıl saçlar
E-
Şimdi güneş/e d/ön sözü uc/u yanık kal/sın bir kez usu/nun uslandıramadığı iklimi yarım ve darmadağın iki yakası teşbihe bir y/anı sükuta bir c/anı k/öz r/engine
B-
Her cihetten akın akın hüzün keder elem şah damarı kadar yakın ! hükmünde alem…
İ-
Sürur sızdıran kundak gül veren budak gülüveren dudak bulut gök ve toprak Rahmet-i Rahman’dan sağanak yalın haliyle ruh yalınayak yaş dökerek şükür soluyarak ‘Kün’ emrine uyarak… mütezeyyin kılınan ahlak varılan en kutlu durak imdada koşan Burak…
Y-
Dün üne ün güne döndüğü vakit zahir olduğuyla bilinen ayn/en ve kal/ben arzın arzını dile getiren kuraklığında çölün gül bitiren
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
../ NEBİ'ye (SAV) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
../ NEBİ'ye (SAV) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar güzel bir isim Yarabbi, Muhammed... Dünya sürgünümüzü, ukba saadetimizi anlatan, kutlu hatırası gözlerde yaş, gönüllerde özlem... Çok saygımla.
Sürur sızdıran kundak gül veren budak gülüveren dudak bulut gök ve toprak Rahmet-i Rahman’dan sağanak yalın haliyle ruh yalınayak yaş dökerek şükür soluyarak ‘Kün’ emrine uyarak… mütezeyyin kılınan ahlak varılan en kutlu durak imdada koşan Burak…
Y-
Dün üne ün güne döndüğü vakit zahir olduğuyla bilinen ayn/en ve kal/ben arzın arzını dile getiren kuraklığında çölün gül bitiren
ve en ...ve en... ve en…
sevilen
seven
sevdirilen
sevdiren
E… Çok güzel bir şiirdi. Duyarlı yüreğinizi kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Sevgimle