(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRK OĞLU TÜRK ÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRK OĞLU TÜRK ÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şehit dini terimdir, bu söz nereden geldi Bunu Müslim tek bilir, katil kirli bir eldi Nur nurundan doğurdu, ne haddine söndürmek Ya Allah Ya Muhammed; şehit huzura geldi.
Siteye az geliyorum ya gelince de dostların sayfalarına bakarken hemşehrimin sayfasında ihanete, kahpeliğe karşı haykıran dizeler görünce yüreğimiz coştu, heyecanımız kabardı yine... Çağların ötesine ses veren bir yürek haykırışıydı değerli hemşehrimin dizeleri...
Bütün şehitlerimize Rabbimden ramet dileklerimle kutluyorum duyarlı yüreğinizi ve duyarlı yüreklerde yankılanan yürek sesinizi... Selam ve saygılarımla
BEN TÜRK OĞLU TÜRK ÜM BEN TÜRK ASKERİYİM BEN TÜRK ŞEHİDİYİM
yasen ? kimliği bile belli olmayan dirisi kalleş olan sen ölün ise sadece bir leş.
BÜTÜN ŞEHİTLERİMİZİN MEKAN LARI CENNET OLSUN.
Tebrikler şair, yüreğinin sesini ayakta alkışlıyorum. Ve dizelerinin altına imzamı atıyorum.Ve kesinlikle 1000 yıldan fazla bir beraber aynı ortamı yaşadığımız Kürt kavminin değerli insanlarını, bu eşkiya bozuntularından, suriye, irak, iran vb. iç ve ış kahpelerden ayırt ederek, her zamankinden daha çok birlik ve beraberlik içinde tek yumruk olmaya ihtiyacımız var. Milletimizin ve devletimizin ve kahraman Türk Silahlı Kuvvetlerimizin başı sağ olsun..